WhatsApp Image 2018-11-14 at  18.30.20 (1).jpeg

Scriam, prin vară, cum un mop cu aburi Karcher, model SC 3, cumpărat în noiembrie anul trecut, se stricase deja de două ori în șase luni. Între timp s-a mai stricat de două ori, iar ultima dată meșterul vieții din service-ul autorizat Karcher România mi-a făcut și o ”dedicație” în fișa de reparație a blestematului aparat. Pe scurt: eu sunt de vină pentru produsul lor PROST. Asta a umplut paharul și m-a făcut să scot ”aburi” pe nas și să scriu aceste rânduri.

Nu vă mai plictisesc cu telenovela cumpărării mopului de la marea firmă Karcher. Am scris-o aici: M-a pus nevastă-mea să-i iau mop cu aburi de la Karcher. Ca să-l țin în service, că doar e de firmă nu o chinezărie ieftină și se strică des

O să reiau povestea de atunci, interval în care același mop s-a mai stricat de două ori, fiind reparat pe 31 iulie, respectiv 8 noiembrie.

Publicitate - continuă să navighezi
Continuă să citești

Nu aș fi scris acest text dacă ultima dată, în fișa de reparații, meșterul nu ar fi notat, negru e alb, că eu sunt de vină pentru că nu am schimbat cartușul de dedurizare al apei. Cum a ajuns el la concluzia asta nu știu nici șefii lui, cert este că românul se crede mai șmecher decât neamțul și pasează responsabilitatea unui aparat prost făcut (unul care se strică atât de des nu poate avea decât un defect de fabricație) în cârca clientului care nu știe cu ce se ”mânâncă” funcționarea unui amărât de electrocasnic.

După ce am primit mopul reparat a patra oară în mai puțin de un an de la cumpărarea lui am văzut negru citind notițele ”poetului” de la service-ul Karcher

WhatsApp Image 2018-11-14 at  18.30.20 (1).jpeg

Așa că i-am scris șefului de service următarea ”epistolă”:

”Buna ziua, dupa ce aparatul SC 3 s-a stricat a patra oara in mai putin de 12 luni de la achizitie, am constatat ca in fisa service a fost notata o MARE MINCIUNA. Si anume ca pompa s-a stricat pentru ca nu as fi schimbat cartusul pentru dedurizare. Prin prezenta doresc sa va aduc la cunostinta urmatoarele informatii:

1 Folosesc exclusiv apa dedurizata tocmai pentru a fi sigur ca nu se depune calcar. Precizez ca utilizez mop cu aburi inca de acum 10 ani, cand SC 3 nu era nici macar in stadiul de proiect

2 Am schimbat deja cartusul atunci cand s-a aprins becul martor, regasiti in atasament dovada achizitie prin emag a 2 cartusuri

emag.jpg

3 Asa cum se poate observa din imaginea atasata, becul-martor privind schimbarea cartusului nu se aprinde. Fotografia a fost facuta imediat ce aparatul a ajuns prin curier de la service. Repet, a patra oară în mai puțin de 12 lunid e la cumpărare:

WhatsApp Image 2018-11-14 at  18.30.21 (1).jpeg

Astept cu interes explicatia sefului de service, pe care o voi atasa in plangerea pe care o voi face companiei-mama, pentru a sti cum in Romania ”clientul este de vina” pentru un produs care este evident ca are un defect de fabricatie. Repet, pana acum s-au stricat trei pompe si un termostat in mai putin de 12 luni in regim de folosire de uz casnic, adica o data/sapatamana, maximum o ora, pentru o locuinta de 90 de mp”

Ce răspuns primesc de la șeful de service:

Stimate Client ,  

Dorim sa ne cerem scuze pentru neplacerile create .

Toate aparatele Karcher sunt atent verificate inainte de a pleca din service catre clienti .

 Tehnicianul de service nu poate cunoaste nici daca dv. ati inlocuit filtrele de apa la timp si nici durata de utilizare a echipamentului .

Pe baza constatarilor facute poate determina insa posibile cauze care pot duce la deteriorarea prematura a anumitor componente ale aparatului .

In concluzia celor mai sus mentionate va recomandam inlocuirea cartuselor filtrante conform manualului de utilizare”.

Așadar, dacă tehnicianul de service nu poate cunoaste dacă un client a înlocuit sau nu filtrul de ce dă vina pe mine?!

Între timp am purtat și o ”minunată” corespondență și cu vânzătorul, firma Amovi Serv din Oradea. Deși, inițial, administratorul a promis o rezolvare în favoarea mea la următoarea defecțiune, am păstrat discuția pe whatsapp, când i-am dat vestea că aparatul a ”murit” a patra oară, m-a trimis frumos la service.

Ce mail primesc eu ieri de la comerciant, după ce am depus plângere la OPC?

”Buna ziua, Va rugam sa ne trimiteti produsul deoarece il vom face in garantie. Livrarea se face in Oradea, str. Matei Corvin nr. 3 O zi frumoasa!”

Noaptea mininții, nu? Le-am răspuns și eu că dacă au rătăcit corespondența anterioară cu mine, în care eram trimis la plimbare, a se citi service, să mă caute că le-o pun la dispoziție.

Concluzia: nu voi mai cumpăra nimic de la Karcher pentru că își bat joc de clienți!


negativ-media.jpg
NEGATIV MEDIA - Creator de conținut online
comunicare[@]negativmedia.ro

Drepturi de autor și renunțarea la răspundere juridică

Site-ul Observatorul Prahovean (www.observatorulph.ro) conține, pe lângă fotografiile și materialele produse de jurnaliștii noștri, materiale protejate prin drepturi de autor a căror utilizare nu a fost întotdeauna autorizată în mod expres de către deținătorul drepturilor de autor.

În concordanță cu misiunea noastră, aceea de a asigura dreptul la informare al cetățenilor, considerăm că aceasta reprezintă o "utilizare corectă" și neangajantă în domeniul legilor copyright a oricărui material protejat prin drepturi de autor, așa cum este prevăzut în legislația națională, europeană și internațională (ex.: secțiunea 107 din Legea drepturilor de autor din SUA, Directiva UE, DIRECTIVA (UE) 2017/ 1564 și Legea nr. 8/1996 privind drepturile de autor și drepturile conexe, actualizată – Art. 35, lit. f).

Excepție fac cazurile materialelor publicitare plătite (marcate cu: ”Publicitate” sau ”(P)”), acolo unde răspunderea juridică asupra textelor/fotografiilor aparțin în totalitate clientului nostru.

Dacă doriți să utilizați materiale protejate prin drepturi de autor de pe acest site în scopuri proprii, care depășesc utilizarea corectă, trebuie să obțineți permisiunea de la proprietarul drepturilor de autor.