Fiul unui pacient internat la Spitalul Județean de Urgență Ploiești a reclamat faptul că tatălui său i s-a oprit telefonul, la garderobă, în momentul în care acesta a ajuns la spital, motiv pentru care nu a putut să mențină legătura cu familia. Sesizarea vizează și faptul că pachetele predate de familie pentru bolnav au fost ținute în ploaie. Conducerea unității medicale a oferit un punct de vedere cu aspectele semnalate de fiul pacientului.
Fiul pacientului internat la Spitalul Județean de Urgență Ploiești a semnalat, luni, la redacția Observatorulph.ro faptul că tatălui său, la internare, i s-a oprit telefonul.
„Nu mi se pare normal să i se oprească tatălui telefonul la internare pentru a nu putea lua legătura familia. Tatăl meu a fost adus cu salvarea, iar la internare i s-a oprit telefonul la garderobă”, ne-a semnalat, luni, fiul pacientului, care a precizat că la mai multe insistențe ale familiei telefonul i-a fost returnat tatălui, existând astfel posibilitatea să mențină legătura cu acesta.
În plus, fiul pacientului a reclamat faptul că produsele de igienă personală pe care i le-a trimis tatălui său au fost „așezate practic afară, în ploaie, în niște coșuri de cumpărături”.
Conducerea Spitalului Județean de Urgență Ploiești a oferit o explicație cu privire la telefonul pacientului și inclusiv cu privire la pachetele primite de la rudele persoanelor internate în unitatea medicală.
„Pacientul era în stare confuză, motiv pentru care au fost reținute efectele personale, inclusiv telefonul personal, care i s-a restituit după 24 de ore, după ce starea acestuia s-a ameliorat. Cât privește pachetele de la rude pentru pacienți au existat disfuncționalități, motiv pentru care, de săptămâna aceasta, a fost implementat un program de livrare al pachetelor și inclusiv a început activitatea cu voluntarii care vor menține legătura cu rudele pacienților”, a precizat Bogdan Nica, managerul interimar al Spitalului Județean de Urgență Ploiești.
Foto – imagine cititorul Observatorulph.ro