Anunțul AJOFM Prahova pentru absolvenții promoției 2020 care vor să-și găsească un loc de muncă. Actele necesare

0

Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Prahova a anunțat că absolvenții promoției 2020, în termen de 60 de zile de la absolvire, sunt așteptați să se înregistreze în evidentele instituției pentru a beneficia de toate serviciile puse la dispoziție în scopul integrării acestora pe piața forței de muncă.

„Absolvenții instituțiilor de învățământ care se înregistrează în evidențele agențiilor pentru ocuparea forței de muncă în raza cărora își au domiciliul, ca persoane aflate în căutarea unui loc de munca beneficiază de servicii de informare și consiliere profesională, medierea muncii, servicii gratuite de formare profesionala, precum și de facilități financiare”, a precizat AJOFM Prahova.

Actele necesare pentru înregistrarea absolvenților în evidențele agenților teritoriale ca persoane aflate în căutarea unui loc de munca, sunt:

    • actul de identitate, în original si copie;
    • actele de studii și de calificare sau adeverința din care sa rezulte data absolvirii, în original și copie;
    • declarație pe proprie răspundere că are / nu are restricții medicale care să o
      împiedice să presteze o anumită muncă

Conform legii prin absolvent al unei instituții de învățământ se înțelege persoana care a obținut o diplomă sau un certificat de studii, în condițiile legii, în una dintre instituțiile de
învățământ gimnazial, profesional, special, liceal, postliceal sau superior, de stat ori particular, autorizat sau acreditat în condițiile legii.

„În cazul absolvenților de liceu, indiferent dacă a fost sau nu promovat examenul
de Bacalaureat, termenul de 60 de zile începe pe 29 mai 2020, în conformitate cu
structura anului școlar. Elevii care nu au situația școlară încheiată la toate materiile, se pot înregistra în evidentele agenției în termen de 60 de zile de la data promovării examenului de corigenta, data înscrisă în adeverința eliberată de instituția de învățământ. Pentru alte tipuri de servicii recomandăm să se apeleze la poștă, iar acolo unde se impune depunerea unor documente originale, cererea și documentele în cauză vor fi transmise în regim de scrisoare recomandată cu confirmare de primire. Activitatea de comunicare și relații cu publicul a Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă Prahova nu va fi întreruptă, însă siguranța tuturor este cea mai importantă în contextul actual”, se arată în comunicatul AJOFM Prahova.

Telefoane utile: 0244/577380 – pentru informatii generale/ 0244571390 – pentru informatii someri indemnizati si neindemnizati sau se pot adresa în scris la adresa din strada Nicolae Iorga,nr.1, Mun. Ploiesti.

Locurile de muncă disponibile pot fi accesate la adresa https://www.anofm.ro/ – selectați județul Prahova

*Contactează Redacția Observatorulph.ro pe WhatsApp la: 0726.221.596

Publică aici opinia ta

Comentariul tău
Numele tău