fbpx

minor-prenadez-voila-breaza_f1f7e.jpg

Incidentul a avut loc marți noapte. Personalul centrului a sunat la 112, în jurul orei 22.40, după ce a observat, la verificarea prezenței în camere, că minorul era agitat și avea halucinații.

Medicii ajunși la fața locului au constatat că băiatul, în vârstă de 14 ani, prezenta simptomele unei intoxicații acute voluntare cu substanță toxică.

La fața locului au ajuns și polițiștii care au stabilit că tânărul inhalase vapori de prenadez. Minorul a fost transportat inițial la Spitalul Câmpina, iar de aici a fost transferat la Spitalul de Psihiatrie Voila.

Publicitate - continuă să navighezi
Continuă să citești

„Personalul a efectuat verificarea în cameră și a observat că minorul era agitat. Pentru că minorul se afla sub tratament, a fost solicitat echipajul de la Serviciul de Ambulanță”, a precizat Viorel Călin, directorul DGASPC Prahova, care a precizat că personalul DGASPC Prahova va păstra legătura cu spitalul. 

Informeaza-te inainte de a cumpara o casa

Contactează Redacția Observatorulph.ro pe WhatsApp la: 0726.221.596 - doar text, foto și video.

Comentează cu profilul tău de Facebook