fbpx

acte-de-identitate_815f8.jpg
Cetățenii cu drept de vot care vor să meargă la urne pe 26 mai atât pentru europarlamentare, cât și pentru Referendum au obligația de a deține un act de identitate valabil, cum ar fi cartea de identitate și/sau pașaportul. În acest sens, pentru a evita situațiile în care alegătorii ar fi în imposibilitatea de a-și exprima un drept, dar și pentru evitarea supraaglomerării activității Serviciului Public de Evidență a Persoanei persoanele care au nevoie de eliberare/reînnoirea buletinului sunt așteptați să depună cererile și actele aferente din timp.

În Câmpina sunt așteptați să se prezinte la sediul instituției de pe B-dul Culturii, nr.27 cei care se găsesc în următoarele situaţii :
1. persoanele posesoare de cărţi de identitate expirate,
2. persoanele care au actele de identitate pierdute, furate, deteriorate.

Sunt necesare următoarele acte :
- actul de identitate expirat ;
- certificatul de naştere, certificatul de căsătorie, hotărârea de divorţ definitivă şi
irevocabilă (dupa caz), certificat de deces al soţului /soţiei decedat /decedate, în cazul
soţului supravieţuitor, toate original si copie xerox ;
- certificatele de naştere ale copiilor cu vârsta mai mică de 14 ani, după caz, original și copie xerox ;
- documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu ( ptr comune - adeverinta rol -termen de valabilitate 30 zile) sau după caz dovada adresei de reşedinţa ,în original şi copie xerox ;
- taxa de 7 lei achitata la Primăria Câmpina - SPCLEP ;
( ESTE NECESARĂ PREZENŢA TITULARULUI SPAŢIULUI DE LOCUIT )

3. persoanele care au împlinit 18 ani şi care nu sunt în posesia cărţii de identitate vor prezenta următoarele acte :
- actele mentionate mai sus precum si următoarele ;
- declaraţia unuia dintre părinţi ori a unei terţe persoane, din care să rezulte faptul că identitatea declarată în cererea de eliberare a actului de identitate, coroborată cu imaginea preluată ori fotografia atașată cererii, aparține solicitantului ;
- fişa cu impresiunile decadactilare ale solicitantului, realizată de unitatea de poliţie de la locul de domiciliu sau reşedinţa al acestuia ;
- documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu, original si copie (declarația prevăzută mai sus se dă în prezenta personalului SPCLEP care primeşte cererea de eliberare a actului de identitate)

Publicitate - continuă să navighezi
Continuă să citești

Pentru eliberarea cărții de identitate provizorii, solicitanții au nevoie de:
1. Certificate de stare civilă (naştere, căsătorie, deces, hotărâre de divorț, certificatele de naştere ale copiilor cu vârsta mai mică de 14 ani, după caz) original si copie xerox ,
2. Actul de proprietate original si copie xerox cat şi prezenţa titularului (proprietarului) spaţiului de locuit,
3. Taxa de 1 leu (Directia economică mun.Câmpina sau SPCLEP), 4. 3 poze tip buletin de identitate. (3/4 având la baza banda albă de 7 mm)

Pentru mai multe informații, cei interesați le pot afla fie mergând la sediul instituției, fi la telefon
336134 / 221 sau 333351.
Serviciul are program cu publicul: LUNI, MARTI, JOI : 8.00-16.00 , MIERCURI :8.00- 18.00, VINERI : 8.00-13.30

Foto:

acte-de-identitate_ba67e.jpg

Informeaza-te inainte de a cumpara o casa

Contactează Redacția Observatorulph.ro pe WhatsApp la: 0726.221.596 - doar text, foto și video.

Comentează cu profilul tău de Facebook

Liliana Maxim Minculescu
redactor
Mai multe despre autor și articolele sale