Un cititor al observatorulph.ro ne-a sesizat următoarea problemă. „Sunt abonat Orange de vreo opt ani, timp în care am plătit factura în termen. Mai puţin luna aceasta, când, fiind plecat din ţară, am întârziat cu plata facturii trei zile. Deşi mă aşteptam să fiu penalizat, am constatat că s-a trecut direct la suspendarea telefonului. Am cerut explicaţii la 411, telefonul clientului şi mi s-a răspus că se acordă câteva zile de graţie, în cazul meu doar trei, apoi se trece la suspendarea abonamentului. Am cerut să mi se precizeze în baza cărei prevederi din contract se procedează aşa, dar nu am primit niciun răspuns. Nici măcar nu mi-au trimis un sms că îmi suspendă numărul, cum cred că ar fi fost normal”, spune Constantin Popa. Potrivit orange.ro, „Dacă plata nu este înregistrată în contul Orange până la data scadenţei facturii, numărul de telefon va fi suspendat. De asemenea, pentru întarzierea la plată, Orange poate aplica penalizări de 1% calculate la valoarea sumei datorate pentru fiecare zi de întârziere”.
- Publicitate -
Orange suspendă numărul de telefon, fără somaţie. De ce?
Sondaj Observatorul Prahovean
- Publicitate -
Ai informații care ar putea deveni o știre? Contactează-ne la: 0785 075 112, pe WhatsApp sau Signal.
Urmărește știrile Observatorul Prahovean și pe Google News!
- Publicitate -
- Publicitate -
- Publicitate -