Un ploieştean a reclamat că nu a avut de unde să-şi cumpere bilete. Reacţia TCE

După ce ploieștean Valentin I. a sesizat pe adresa redactie@observatorulph.ro că a vrut să-şi cumpere bilet pentru a circula cu autobuzul, dar n-a avut de unde, conducerea TCE Ploiești a reacționat.

Citește și A CUMPĂRAT BILET TCE DE LA ŞOFERUL DE AUTOBUZ. CE A CONSTATAT

Mesajul cititorului nostru, care a fost transmis conducerii TCE Ploieşti pentru un punct de vedere: 

"Va rog sa ma ajutati cu o problema pe care foarte probabil multi ploiesteni o intampina. Pe 5  decembrie am plecat din zona de nord a orasului pe jos ca sa merg la Auchan. Pana in statia de la Kaufland Vest nu am gasit nicio ghereta de bilete. Nu toata lumea beneficiaza de transport gratuit in acest oras. La Kaufland Vest nicio toneta de bilete nu era deschisa si nici magazinasele de pe acolo nu aveau asa ceva. Eu in situatia aceasta ce fac? Si ca sa inchei: nici cei de la Auchan nu au bilete, lucru care nu mi se pare normal avand in vedere ca nu toata lumea are masina personala. Va rog sa solicitati dvs. un punct de vedere la TCE care se ocupa cu acest transport in comun mirific in care  iei amenda degeaba TOCMAI din cauza lor.
Citește continuarea aici: A VRUT SĂ IA AUTOBUZUL, DAR I-A FOST FRICĂ. NU A GĂSIT NICĂIERI BILETE TCE PLOIEŞTI

La solicitarea observatorulph.ro, conducerea TCE Ploiești a transmis următorul punct de vedere:

Față de solicitarea ziarului Observatorul  Prahovean, facem următoarele precizări:

1.Vânzarea titlurilor de călătorie se realizează prin:

  • 10 din care 1 dublură puncte de vânzare ( tonete) a titlurilor de călătorie;
  • Serviciul de plată a biletului prin SMS;
  • Firme colaboratoare;
  • Personalul de bord ( numai la cei care au încheiat contract de gestiune vânzare bilete).

FEMEIE TÂLHĂRITĂ ÎN AUTOBUZUL DE PE TRASEUL 2. CE A URMAT

În prezent datorită acordării de gratuități cetățenilor municipiului Ploiești cu venituri de până la 3000 de lei, inclusiv și persoane fără venituri, activitatea de vânzare a titlurilor de călătorie a fost restrânsă, motiv pentru care în prezent sunt active numai 10 tonete cu un program de lucru de: Luni-Vineri și Sâmbătă/Duminică conform anexei.

Precizăm faptul că un număr mai mare de tonete active generează cheltuieli care nu pot fi acoperite din vânzarea titlurilor de călătorie.

De menționat că în zilele de Sâmbătă/Duminică programele au fost reașezate în funcție de volumul vânzărilor, de amplasamentul firmelor colaboratoare și nu în ultimul rând de utilizarea serviciului de plată prin SMS.

2.Referitor la temeiul legal al serviciului de plată al biletului prin SMS, precizăm că acesta este Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Ploiești nr.246/26.07.2013, privind aprobarea călătoriei pe bază de bilet pe mijloacele de transport ale RATP Ploiești prin achiziționarea serviciului de plată prin SMS, modificată și completată conform Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Ploiești nr.95/31.03.2014, privind modificarea și completarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Ploiești nr.246/26.07.2013.

 

Ai imagini sau informaţii care ar putea deveni o ştire? Trimite-ne un mesaj la numărul 0726 221 596 pe WhatsApp sau Signal

Publică aici opinia ta

Comentariul tău
Numele tău