Aseară, în emisiunea “Direct la subiect”, difuzată la Wyl TV, având ca subiect protecţia consumatorilor, a fost prezentat cazul unei cliente a agenţiei de turism Oniro din Ploieşti, care susţine că a fost victima unei înşelăciuni. „Anul trecut, am încheiat cu această agenţie un contract pentru un concediu în Turcia. Din cauza faptului că soţul meu s-a îmbolnăvit, ulterior a şi decedat, nu am mai putut pleca în vacanţă. Potrivit contractului, trebuia să mi se reţină 30% din valoarea biletului pentru anularea acestuia, însă nici până în prezent nu mi-am recuperat restul de bani”, a spus Ana Ciobanu. Aceasta a mai spus că a făcut plângere la OPC Prahova, însă inspectorul care a preluat dosarul i-a transmis că agenţia a refuzat să-i prezinte documentaţia şi astfel nu a oputut să o sancţioneze. Prezent în studiou, Corneliu Buzu, directorul Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Prahova, a declarat că va dispune reluarea anchetei în acest caz.
Contactaţi de observatorulph.ro, reprezentanţii agenţiei Oniro au promis că vor furniza un punct de vedere în zilele următoare, pe care îl vom publica imediat ce acesta ne va parveni.
Dacă aţi fost nemulţumiţi de serviciile unor agenţiid e turism, scrieţi-ne pe adresa redactie@observatorulph.ro