fbpx

apa-de-la-robinet-538x332 (2).jpg

Apa Nova Ploiești a emis astăzi un nou comunicat despre situația apei furnizate în zonele afectate de avaria la conducta de apă de pe Bdul Republicii, schimbată de o firmă privată în 2015, odată cu linia de tramvai 101 (detalii AICI):

”În zona afectata ieri, 09.02.2019, de avaria majora ce a generat probleme privind aspectul de turbiditate a apei furnizate, parametrii de turbiditate si clor se incadreaza in limitele de potabilititate in conformitate cu verificarile realizate de laboratorul mobil al companiei Apa Nova Ploiesti, verificari realizate si astazi, 10.02.2019.

In data de 09.02.2019 in paralel cu interventiile de localizare si izolare a piederii s-au realizat si manevre de transferare treptata pe alta zona de aprovizionare.

Publicitate - continuă să navighezi
Continuă să citești

Prin aceste actiuni, la verificarile din teren, s-a constatat conformitatea pentru indicatorii clor si turbiditate.

Dupa localizarea pierderii si finalizarea interventiilor de izolare a tronsonului de conducta afectat in cursul serii de ieri, 09.02.2019, s-au realizat interventii de revenire la modul de alimentare initial, pentru a asigura alimentarea optima si din punct de vedere al presiunii furnizate catre utilizatori.

Atat in cursul zilei de ieri, cat si astazi, s-au prelevat si probe bacteriologice, rezultatul unor astfel de analize se obtine dupa 72 de ore.

In zonele: Cartier Nord, Cartier Republicii, strazile Ghe Doja, Splaiului zona strazilor Zidari si Deltei, operatorul serviciilor publice de alimentare cu apa si de canalizare a pus si pune la dispozitie cisterne mobile de apa, iar clientii pot suna la numarul de telefon 0800 800 923 prin Call center-ul companiei”.

Contactează Redacția Observatorulph.ro pe WhatsApp la: 0726.221.596 - doar text, foto și video.

Comentează cu profilul tău de Facebook


970.jpg