calorifer.jpg

Un cititor al Observatorulph.ro ne-a sesizat faptul că, ieri, blocul în care locuiește nu a avut căldură în calorifere, deși nu fusese anunțată vreo avarie sau intervenție a operatorului de termie în zonă.

”Nu avem căldură de la primele ore ale dimineții. Nu am fost anunțați, nu am auzit nimic de vreo avarie”, ne-a povestit cititorul care locuiește în blocul 17 de pe Strada Eremia Grigorescu.

Observatorulph.ro a stat de vorbă și cu reprezentanții Veolia Energie Prahova, care susțin că problema a fost cauzată de înfundarea unui filtru și rezolvată ulterior.

Publicitate - continuă să navighezi
Continuă să citești

”Veolia Energie Prahova nu a primit nicio sesizare privind oprirea apei calde pe strada Eremia Grigorescu de la începutul acestui an.

În urma notificării redacției, o echipă de intervenții Veolia Energie Prahova s-a deplasat la adresa menționată și a investigat instalația. Echipa a constatat înfundarea filtrului debitmetrului de la instalația de recirculație a apei calde, l-a curățat, iar acum instalația funcționează în parametri normali. 

Consumatorii pot contacta Centrul de Apel non–stop al Veolia Energie Prahova la numărul de telefon 0 800 800 255 (gratuit, rețeaua Telekom) și 0244 408 888 (tarif normal, orice rețea de telefonie fixă sau mobilă) pentru a semnaliza orice nefuncționalitate la nivel de sistem, cu mențiunea de a specifica adresa la care au sesizat nereguli”, susțin reprezentanții Veolia Energie Prahova.

image fea75
Contactează Redacția Observatorulph.ro pe WhatsApp la: 0726.221.596 - doar text, foto și video.
Ciprian Pap
Mai multe despre autor și articolele sale

banner sos deces ultim 300 copyright.jpg

harold.jpg