Reacție de tip ”șoc anafilactic”, făcută de o femeie de 46 de ani, după administrarea primei doze de vaccin Astra Zeneca

Image: 557581148, License: Royalty-free, Restrictions: Contributor country restriction: Worldwide, Worldwide. Contributor usage restriction: Advertising and promotion, Consumer goods. Contributor media restriction: {A8BFD86D-8D5B-4741-B0D7-0A6F40E518DB}, {A8BFD86D-8D5B-4741-B0D7-0A6F40E518DB}., Model Release: no

Duminică, 21 februarie, într-un centru de vaccinare din județul Olt, o persoană în vârsta de 46 de ani, de sex feminin, a dezvoltat o reacție severă post vaccinare, de tip anafilactic.

Aceasta s-a prezentat pentru primirea primei doze de vaccin de la AstraZeneca, iar în aproximativ 10 minute după administrarea vaccinului a dezvoltat o reacție alergică cu criterii de șoc anafilactic.

Pacienta nu era cunoscută cu istoric de reacții alergice. Personalul medical aflat în centrul de vaccinare i-a acordat de urgență îngrijirile medicale de specialitate, conform procedurilor existente, cu ameliorarea rapidă a stării clinice.

Ulterior, a fost solicitat serviciul de urgență în vederea transportării acesteia la unitatea spitalicească din muncipiul Slatina pentru primirea îngrijirilor medicale suplimentare.

Luni seara, starea persoanei este bună, însă va rămâne sub supraveghere medicală, conform recomandărilor de specialitate.

sursa: Grupul de comunicare al CNCAV

Ai imagini sau informaţii care ar putea deveni o ştire? Trimite-ne un mesaj la numărul 0726 221 596 pe WhatsApp sau Signal

Lasă comentariul tău. Click AICI

Comentariul tău
Numele tău