Registrul rezervărilor la terase – cum va funcționa și cum se vor utiliza datele clienților

0

Nu este nimic nou pentru cei care își făceau și înainte rezervări. Lăsau numele și numărul de telefon pentru a putea fi contactați, în cazul în care interveneau modificări.

De această dată, conform noilor reguli cauzate de prevenirea răspândirii coronavirusului, toți cei care doresc să stea la terase sunt nevoiți să facă rezervări.

”Nu sunt cerute datele tuturor clienților care stau la o masă și nu sunt luate date din buletin”, a spus la Digi24 Robert Chioveanu, președinte ANSVSA.

În ordinul comun semnat cu Ministerul Sănătății și Ministerul Economiei există această cerință, existența unui registru de evidență a rezervărilor clienților. 

Nu luăm date din buletin. Și înainte exista un registru în care erau trecute rezervările, acum e necesar fiindcă în cazul apariției unui caz de îmbolnăvire în rândul clienților care au stat la terasă, e foare ușor, când se face ancheta epidemiologică, să fie găsiți cei care erau pe terasă”, a spus Chioveanu.

*Contactează Redacția Observatorulph.ro pe WhatsApp la: 0726.221.596

Publică aici opinia ta

Comentariul tău
Numele tău