fbpx

46495285_1203853379769889_2621661021164535808_n.jpg

Autostrada București Comarnic este subiectul unei declarații politice făcute în această săptămână de deputatul PMP de Prahova, Cătălina Bozianu, în contextul nebuniei schimbării miniștrilor PSD ai Transporturilor.

„Miniștrii Transporturilor de la PSD se schimbă în viteză, românii care vor să treacă munții rămân blocați în trafic


Remanierea guvernamentală operată de Liviu Dragnea din rațiuni politicianiste, de control asupra propriului partid, nu a ocolit cel mai greu dintre ministerele economice, cel al Transporturilor.

Publicitate - continuă să navighezi
Continuă să citești

Afirm că acesta este cel mai greu minister pentru că de el depinde în cel mai înalt grad, azi când vorbim, dezvoltarea României. Infrastructura rutieră deficitară reprezintă, fără îndoială, una dintre cauzele cele mai importante pentru care creșterea noastră economică solidă, reală, este mult diminuată. În proporție covârșitoare, din cauza lipsei autostrăzilor.

Acesta este un adevăr pe care îl cunosc foarte bine până și copiii de liceu cărora le plac geografia sau economia. În același timp, este o realitate pe care Liviu Dragnea și Viorica Dăncilă nu dau semne că o înțeleg. Sau, mai bine zis, dau semne că o ignoră.

În programul electoral cu care s-au lăudat până ce au uitat de el, guvernanții de astăzi îi amețeau pe români cu realizarea autostrăzilor care traversează Carpații. Nouă, prahovenilor, ni s-a promis marea cu sarea în realizarea tronsonului de autostradă Comarnic-Brașov, pe care îl așteptăm nu doar noi, ci și o jumătate de Românie care vrea să ajungă fără risc de atac cerebral din cauza statului în trafic, fie la munte, pe Valea Prahovei, fie la București. Câte parale dă guvernul PSD pe aceste promisiuni, realizăm din viteza cu care Liviu Dragnea schimbă miniștrii Transporturilor.

O viteză invers proporțională cu viteza de deplasare a mașinilor pe Drumul Național 1, pe tronsoul dintre Predeal și Comarnic...
Indiferent de numele noului ministru, el (sau ea) va fi cel de al patrulea ocupant al postului din ultimii doi ani. În doi ani și trei miniștri, construcția tronsonului Comarnic-Brașov a avansat cu zero milimetri, de la zero, câți erau în decembrie 2016. În schimb, s-au consumat tone de hârtie guvernamentală pe subiect. 


Simțind și preluând nervozitatea românilor sătui să petreacă ore în șir pe drumurile naționale, colegii mei parlamentari PMP au găsit o soluție extremă, menită să pună presiune pe guvernarea PSD pentru realizarea autostrăzilor: propuneri legislative care, o dată devenite lege, să-i oblige pe cei din executiv la demararea lucrărilor.

Atât pentru autostrada Iași-Târgu-Mureș, cât și pentru Comarnic-Brașov. Ca om de administrație, nu sunt convinsă de eficiența demersurilor de acest tip, dar cred că ele trebuie susținute ca formă de exprimare a voinței populare pe care incompetența și reaua-voință a guvernanților o sfidează.

În fața acestei sfidări, care se manifestă inclusiv prin viteza cu care Dragnea schimbă miniștrii Transporturilor, avem o singură armă: să le cerem cu fermitate, chiar prin proteste publice, dacă altfel nu se poate, să înceapă lucrul la autostrăzile care trec Carpații. Ca să putem și noi să circulăm, cândva, cu viteza cu care ei schimbă miniștrii...”.”

Contactează Redacția Observatorulph.ro pe WhatsApp la: 0726.221.596 - doar text, foto și video.

banner sos deces ultim 300 copyright.jpg
harold.jpg
salina_urbana_BUNA_desk_9833f.jpg
970.jpg