taco bell.jpg

Românii lasă anual în restauran­te­le de tip fast-food circa 2 mld. lei, piaţa fiind dominată la vârf de companii internaţionale pre­cum McDonald’s şi KFC, arată o analiză a ZF pe baza datelor Euromonitor. Cei doi jucători internaţionali se luptă atât cu alte lanţuri străine mai mici precum Subway, cât şi cu afaceri locale precum lanţurile de shaormerii.

 

Creşterea puterii de cumpărare i-a deter­mi­nat pe români să iasă mai des în oraş, iar restau­rantele de tip fast-food au avut de câştigat de pe urma acestei situaţii. Shaormeriile şi restau­rantele au devenit locuri de întâlnire pentru consumatorii de toate vârstele şi profesiile.

Intrarea unor noi nume va ajuta şi ea, la fel şi dezvoltarea de noi centre comerciale şi malluri.

Taco Bell, un lanţ american de restaurante de tip fast-food ce vinde mâncare mexicană, intră din 12 octombrie pe piaţa locală. 

 

Primul local s-a deschis în Băneasa Shopping City. Brandul prezent cu 7.000 de restaurante în câteva zeci de pieţe din lume se află în portofoliul grupului YUM Brands care mai deţine şi KFC şi Pizza Hut. Pe piaţa locală brandul va fi adus de grupul Sphera Franchise Group care deţine francizele mai multor branduri internaţionale precum KFC, Pizza Hut.

Restaurantul Taco Bell va fi situat la parterul mall-ului, în zona de food court, şi se va distinge printr-un lounge de 170 de metri pătraţi, disponibil exclusiv clienţilor Taco Bell. Design-ul restaurantului urmează modelul global Global Explorer care include o bucătărie deschisă, ce permite clienţilor să vadă cum sunt pregătite produsele comandate, scrie Ziarul Financiar.

În prezent, sunt peste 360 de restaurante Taco Bell în 25 de ţări din afara Statelor Unite, iar obiectivul de extindere internaţională a brandului vizează 1.000 de locaţii până în 2022. Compania şi francizele sale operează peste 7.000 de restaurante care generează vânzări de peste 9 miliarde de dolari. Obiectivul brandului este acela de a deveni o companie cu vânzări globale de 15 miliarde de dolari şi cu 9.000 de restaurante la nivel mondial, până în 2022.