- Publicitate -

Val de ironii ale brandurilor din România despre finala emisiunii Insula Iubirii

Data:

Distribuie articolul:

O postare ironică publicată pe contul Netflix România despre finala Insula Iubirii, care s-a difuzat miercuri seara pe Antena 1, a declanșat un val de reacții din partea brandurilor din România cu privire la reality show-ul în care cuplurile își testează relația.

- Publicitate -

„Să nu spargi TV-ul diseară la bonfire (n.r. – momentul final al emisiunii, în care cuplurile se reîntâlnesc după ce trei săptămâni au stat în vile separate). Mai ai filme de văzut, seriale de binge-uit și personaje de iubit”, este mesajul publicat de Netflix miercuri seară, înainte de începerea finalei.

Postarea a fost publicată în contextul în care pe rețelele sociale mulți fani ai emisiunii au scris că nu vor rezista în fața televizoarelor în momentul finalei, când cuplurile se reîntâlnesc după trei săptămâni în care și-au dat frâu liber trăirilor și au participat la petreceri cu ispite feminine sau masculine, în funcție de caz. Unii dintre concurenți au căzut în ispită, creându-și chiar și noi relații, potrivit hotnews.ro.

În momentul bonfire-ului final, cuplurile se reîntâlnesc, văd imagini cu partenerii lor în prezența ispitelor și dezbat acțiunile lor de pe insulă. În final, trebuie să decidă dacă pleacă de pe insulă împreună, așa cum au ajuns acolo, sau separat.

- Publicitate -

La postarea Netflix, mai multe branduri din țară au lăsat comentarii ironice despre emisiunea urmărită de milioane de români.

  • „Nu încurajăm risipa, dar dacă – de exemplu – sare pisica pe ecran și-l dărâmă fix când se conectează Andrei (n.r. – unul dintre concurenți) la univers, nu vă dezahardați. Avem noi”, a scris eMAG.
  • „Știm că probabil bârfele (a se citi dezbaterile serioase și importante) vor dura până la „sampset”, așa că, you know, suntem aici și #KauflandLivrează tot ce ai nevoie”, a fost mesajul Kaufland România.
  • „Orice ai face, important e să fii ASUMAT! Noi îți livrăm, nu te judecăm. Știi cum zic?”, au scris reprezentanții companiei FAN Courier.
  • „E ok, mai bine mergi tu în Thailanda și vezi clar cum stau lucrurile și îți faci tu singur bonfire-ul tău pe plajă”, au scris administratorii paginii Vola.ro.
  • „Dacă încă mai funcționează (n.r. – televizorul), pune-l pe OLX. Avem și livrare gratuită până pe 30 august”, au scris cei de la OLX.
  • „Și dacă totuși se întâmplă (n.r. – să spargi televizorul), sigur mai pui de unul nou din economii”, a scris ING România.
  • „Ai și lucruri importante de citit”, a fost reacția publicației Europa Liberă România.
  • „Mâna sus cine vine mâine la cafea să dezbatem finala”, au scris și reprezentanții cafenelei Meron.

Potrivit Antenei 1, penultimul episod „Insula Iubirii”, difuzat marți seară, s-a impus ca lider de audienţă atât la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani, cât şi la nivel urban.

Distribuie articolul:

Provocarea Observatorul Prahovean

- Publicitate -

Sondaj Observatul Prahovean

Ai un pont care se poate transforma într-o știre? Trimite pe WhatsApp la 0785 075 112

Vreți să aflați cele mai noi știri din Prahova? Abonați-vă la Google News

Lasă comentariul tău. Click AICI

Comentariul tău
Numele tău

Exclusiv

Cum a ajuns Stelian Muscalu de la analist financiar la Digi24, la proprietar de tavernă în Thassos

A lucrat zi de zi, cot la cot cu angajații lui, luând comenzi, servind la mese și făcând poze cu oamenii, care veneau la Motorship și pentru că auziseră că taverna era a lui Stelian Muscalu.

Cum trebuie să reacționezi în trafic dacă ești victima unui șofer agresiv

Dacă observați un șofer agresiv, nu încercați să-l confruntați!

VIDEO: Ce măsuri a dispus Poliția în urma priveghiului de pe strada Bobâlna

Surse: Priveghiul ar fi fost atât pentru cel ucis, cât și pentru tatăl acestuia, decedat a doua zi

Promoție la TCIS Ploiești 2024. Mobilier de bucătărie gratuit pentru apartamentele din blocul Bucegi 12

Verytas Plus Construct a pregătit o ofertă specială, valabilă pe perioada desfășurării acestui târg.

Casa verde 2024. Cum demonstrezi calitatea de proprietar al casei pentru montarea de panouri

Tot ce trebuie să știi despre Casa Verde 2024. Răspunsul oficial al Ministerului Mediului

Abonează-te la newsletter

- Publicitate -

Știri noi

Povestea fabricii de ulei de măsline Sotirelis din Thassos

De ce uleiul de măsline Sotirelis este preferat de majoritatea românilor care merg în Thassos

Povestea Artsani, compania locală care se ”bate” cu multinaționalele pe o piață cu concurență acerbă

Vă mai aduceți aminte care au fost începuturile Artsani?

Cum a ajuns Stelian Muscalu de la analist financiar la Digi24, la proprietar de tavernă în Thassos

A lucrat zi de zi, cot la cot cu angajații lui, luând comenzi, servind la mese și făcând poze cu oamenii, care veneau la Motorship și pentru că auziseră că taverna era a lui Stelian Muscalu.

Programul infernal al unui elev de-a opta, cauzat de un sistem care-l suprasolicită până la abuz

Adolescenți care ajung deja să fie obosiți, anxioși și frustrați, asta pentru că simt că „nu le mai ajunge ziua”
- Publicitate -
- Publicitate -

Informații utile

Medicul Alin Scarlat: Relația dintre credință și longevitate

Observatorul Prahovean publică o serie de articole, extrase din...
- Publicitate -

Emisiuni
Observatorul Prahovean

Directorul din Primăria Ploiești care a picat concursul pentru postul ocupat de un an

Un nou sezon al emisiunii Observatorul Prahovean LIVE a debutat astăzi cu o ediție specială.
- Publicitate -

ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Povestea fabricii de ulei de măsline Sotirelis din Thassos

De ce uleiul de măsline Sotirelis este preferat de majoritatea românilor care merg în Thassos

Cum a ajuns Stelian Muscalu de la analist financiar la Digi24, la proprietar de tavernă în Thassos

A lucrat zi de zi, cot la cot cu angajații lui, luând comenzi, servind la mese și făcând poze cu oamenii, care veneau la Motorship și pentru că auziseră că taverna era a lui Stelian Muscalu.
- Publicitate -