O postare ironică publicată pe contul Netflix România despre finala Insula Iubirii, care s-a difuzat miercuri seara pe Antena 1, a declanșat un val de reacții din partea brandurilor din România cu privire la reality show-ul în care cuplurile își testează relația.
„Să nu spargi TV-ul diseară la bonfire (n.r. – momentul final al emisiunii, în care cuplurile se reîntâlnesc după ce trei săptămâni au stat în vile separate). Mai ai filme de văzut, seriale de binge-uit și personaje de iubit”, este mesajul publicat de Netflix miercuri seară, înainte de începerea finalei.
Postarea a fost publicată în contextul în care pe rețelele sociale mulți fani ai emisiunii au scris că nu vor rezista în fața televizoarelor în momentul finalei, când cuplurile se reîntâlnesc după trei săptămâni în care și-au dat frâu liber trăirilor și au participat la petreceri cu ispite feminine sau masculine, în funcție de caz. Unii dintre concurenți au căzut în ispită, creându-și chiar și noi relații, potrivit hotnews.ro.
În momentul bonfire-ului final, cuplurile se reîntâlnesc, văd imagini cu partenerii lor în prezența ispitelor și dezbat acțiunile lor de pe insulă. În final, trebuie să decidă dacă pleacă de pe insulă împreună, așa cum au ajuns acolo, sau separat.
La postarea Netflix, mai multe branduri din țară au lăsat comentarii ironice despre emisiunea urmărită de milioane de români.
- „Nu încurajăm risipa, dar dacă – de exemplu – sare pisica pe ecran și-l dărâmă fix când se conectează Andrei (n.r. – unul dintre concurenți) la univers, nu vă dezahardați. Avem noi”, a scris eMAG.
- „Știm că probabil bârfele (a se citi dezbaterile serioase și importante) vor dura până la „sampset”, așa că, you know, suntem aici și #KauflandLivrează tot ce ai nevoie”, a fost mesajul Kaufland România.
- „Orice ai face, important e să fii ASUMAT! Noi îți livrăm, nu te judecăm. Știi cum zic?”, au scris reprezentanții companiei FAN Courier.
- „E ok, mai bine mergi tu în Thailanda și vezi clar cum stau lucrurile și îți faci tu singur bonfire-ul tău pe plajă”, au scris administratorii paginii Vola.ro.
- „Dacă încă mai funcționează (n.r. – televizorul), pune-l pe OLX. Avem și livrare gratuită până pe 30 august”, au scris cei de la OLX.
- „Și dacă totuși se întâmplă (n.r. – să spargi televizorul), sigur mai pui de unul nou din economii”, a scris ING România.
- „Ai și lucruri importante de citit”, a fost reacția publicației Europa Liberă România.
- „Mâna sus cine vine mâine la cafea să dezbatem finala”, au scris și reprezentanții cafenelei Meron.
Potrivit Antenei 1, penultimul episod „Insula Iubirii”, difuzat marți seară, s-a impus ca lider de audienţă atât la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani, cât şi la nivel urban.