Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a finalizat licitația pentru desemnarea firmelor care vor executa lucrările pentru lotul 3 al Autostrăzii Ploiești – Buzău. Câștigătoarea contractului este o asociere de constructori turci.
După finalizarea procesului de reevaluare a ofertelor, luni, 23 octombrie, CNAIR a comunicat noul rezultat al procedurii de atribuire a contractului privind execuția lucrărilor la lotul 3 al Autostrăzii Ploiești – Buzău, km 49+350 – km 63+250.
Anunțul privind finalizarea licitației pentru lotul 3 al Autostrăzii Ploiești – Buzău, respectiv pentru tronsonul Pietroasele și municipiul Buzău, a fost făcut inițial de directorul CNAIR, Cristian Pistol.
„Asocierea de constructori turci NUROL INŞAAT VE TICARET (lider) – MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET a fost desemnată din nou câștigătoarea contractului pentru cinstrucția lotului 3 al AUTOSTRĂZII Ploiesti – Buzau
În cazul semnării contractului, asocierea va avea la dispoziție 20 de luni si 1,09 miliarde de lei, fără TVA pentru a finaliza lucrările pe cei 13,9 km ai lotului cuprins între localitatea Pietroasele și Municipiul Buzău”, a anunțat Cristian Pistol, directorul CNAIR, pe Facebook.
În cadrul contractului finanțat prin PNRR, lucrările vizează inclusiv construirea a opt poduri și a unui pasaj de o complexitate tehnică ridicată, cu o lungime de 1.260 m.
„Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații și respectiv după soluționarea contestațiilor/plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire.
Licitația pentru acest lot al A7 a fost lansată în septembrie 2021, dar rezultatul ei a fost contestat de 4 ori.
Asocierea NUROL INŞAAT VE TICARET – MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET a mai fost desemnată câștigătoarea acestui contract în urmă cu un an (27 octombrie 2022), dar rezultatul a fost de asemenea contestat”, a precizat Cristian Pistol, directorul general al CNAIR.
Lotul Pietrosele – Municipiul Buzău este ultimul lot al A7 pe care nu au început lucrările din cauză că până acum nu a putut fi semnat contractul ca urmare a numeroaselor contestații.