NDAmaGFzaD1lMWEyNTRmZmE0MDQ5ODdkNDQwYTZkNmI3YjA0NTVlMQ.thumb_a69ec.jpg

Dacă România era regatul melcilor, atunci trenul Timișoara - Mangalia era un tren de mare vitează, cea mai mare...

Timp de 30 de ore, garniturile au mers până în Drobeta Turnu Severin, s-au întors în Lugoj, s-au transformat într-una singură şi au continuat călătoria pe un alt traseu faţă de cel pe care plecaseră.

Motivul CFR: inundaţiie care au blocat circulaţia pe calea ferată în judeţul Mehedinţi. Motivul real: infrastructura praf.

Publicitate - continuă să navighezi
Continuă să citești

Conform digi24, cele două garnituri au pornit duminică, la 17:30, respectiv 19:30 din Timişoara, dar s-au oprit la Drobeta Turnu-Severin din cauza inundaţiilor. Trenurile au fost întoarse, împreună, la Lugoj pentru a continua drumul pe altă rută.

„Am stat vreo două -trei ore pe acolo, până s-au răzgândit ce să facă cu noi. Şi atunci au făcut un cuplaj cu garnitura cealaltă de la 5.30 şi am plecat către Lugoj. Am fost anunţaţi că mergem înapoi către Lugoj, ceea ce nu mi se părea normal”.

Călătorii au rămas în vagoane şi abia luni dimineaţă, la ora 8, au plecat spre Mangalia. Printre ei se aflau şi 40 de copii care mergeau în tabără, la Costineşti.

Epuizaţi şi revoltaţi că şi-au pierdut o zi din concediu, unii dintre călătorii ajunşi la destinaţie după 30 de ore spun că vor cere CFR să le dea despăgubiri.

Călătorii au primit apă de la reprezentanţii CFR în staţiile Simeria, Craiova şi București. Din conducerea CFR nici măcar o demisie...

sursa foto digi24

NDAmaGFzaD1lMWEyNTRmZmE0MDQ5ODdkNDQwYTZkNmI3YjA0NTVlMQ.thumb_c5193.jpg

Rezidential 9 Mai
Contactează Redacția Observatorulph.ro pe WhatsApp la: 0726.221.596 - doar text, foto și video.

Say something here...
Cancel
Log in with ( Sign Up ? )
or post as a guest
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.

Be the first to comment.

harold.jpg

banner sos deces ultim 300 copyright.jpg