fbpx

roluri.jpg

Tot mai multe persoane îndemană la boicot împotriva Kaufland pe rețelele de socializare după ce au apărut imagini cu un caiet de curs editat de Asociația „Tineri pentru tineri” și finanțat de lanțul de magazine. Observatorulph.ro a solicitat un punct de vedere conducerii Kaufland.

UPDATE Punctul de vedere al Asociației Tineri pentru Tineri:

”Reacțiile din social media la care faceți referire falsifică scopul proiectului, scot informații din context și lansează speculații pe seama unui subiect ce trezește controverse, pentru a servi intereselor unor grupuri de presiune.

Facem apel la media și publicul larg să analizeze informația înainte de a o disemina și să nu devină victimele unei acțiuni de propagandă.

Proiectul a fost unul mai amplu, despre educație pentru sănătate emoțională, socială și fizică - pe mai multe teme ce ajută elevii să se dezvolte (de la moduri de prevenire a bullying-ului, creșterea stimei de sine, dezvoltarea relațiilor de prietenie, planuri de viitor, până la înțelegerea transformărilor corpului la pubertate).

Toate informațiile oferite sunt corecte și obiective, au la bază ghiduri realizate de instituții internaționale recunoscute (Organizația Mondială a Sănătății, UNESCO, UNICEF, UNFPA) și sunt în conformitate cu programele școlare în vigoare (Consiliere și dezvoltare personală și disciplina opțională „Educație pentru sănătate”).

Organizația Tineri pentru Tineri desfășoară proiecte de educație pentru sănătate din anul 1991”.

Pasajele din materialele de informare distribuite în școli incriminate de activiști sunt următoarele:

”Identitatea de gen reprezintă modul cum fiecare individ se percepe din punct de vedere biologic, ca bărbat sau ca femeie. În momentul în care ne naștem suntem fii sau fiica cuiva, având astfel un rol pe care nu am avut posibilitatea să-l alegem. Însă rămâne la latitudinea noastră să alegem caracteristicile care ni se potrivesc: fiu/fiică ascultătoare sau rebelă (...)”

Cei care îndeamnă la boicot justifică astfel gestul: ”Observaţi în acest clip jena firească a copiilor puşi în faţa acestei agresiuni. Observaţi cum organizatorii dezvăluie noii inamici ai copiilor, părinţii!”

Reprezentanţii societăţii civile sunt oripilaţi de îndemnul de pe reţelele de socializare.

„E înfricoşător că există astfel de oameni în secolul acesta şi că mai avem asemenea reacţii, în condiţiile în care România are cel mai mare număr de mame minore sub 15 ani. Suntem o societate care nu pricepe că adolescenţii au dreptul la viaţă sexuală şi la servicii de contracepţie pentru a se feri deboli şi sarcini nedorite, care există tocmai din lipsa acestei educaţii sexuale. Asociaţiile care fac astfel de proiecte au ajuns să se teamă de reacţiile medievale ale unor organizaţii neguvernamentale. Legat de îndemnul de a boicota lanţul de magazine, e o reacţie absolut puerilă”, a declarat Ana Măiţă, preşedintele Asociaţiei Mame pentru Mame, pentru adevarul.ro.

Galerie FOTO (sursa: activenews.ro)

kaufland.jpg

roluri.jpg

roluri 2.jpg

Contactează Redacția Observatorulph.ro pe WhatsApp la: 0726.221.596 - doar text, foto și video.

banner sos deces ultim 300 copyright.jpg
harold.jpg
970.jpg
Macheta-Paste_CONPET-970x250px_e5752.jpg