fbpx

lazar_si_tudorel_just_08969200.jpg

Mandatul actualului procuror general, Augustin Lazăr, în acest post expiră la sfârşitul lunii aprilie. Candidaturile pot fi depuse până la 28 martie, ora 17:30, procedura de selecţie urmând să se încheie în 5 aprilie.

„Ministerul Justiţiei organizează, la sediul său din Bucureşti, str. Apolodor, nr. 17, sect. 5, cod 050741, în perioada 13.03.2019 - 5.04.2019, selecţia procurorilor în vederea efectuării propunerii de numire pentru funcţia de procuror general al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, vacantă începând cu data de 28 aprilie 2019”, se precizează pe site-ul MJ.

Candidaţii pot depune cereri de înscriere, până la data de 28 martie 2019 (inclusiv), ora 17,30 la Direcţia resurse umane din Ministerul Justiţiei din Bucureşti, str. Apolodor, nr. 17, sect. 5, etajul 2 camera 6.

Publicitate - continuă să navighezi
Continuă să citești

Cererile vor fi însoţite de următoarele înscrisuri:

  1. declaraţiile prevăzute de art. 54 alin. (2) raportat la art. 48 alin. (10-11) din Legea nr. 303/2004 privind statutul judecătorilor şi procurorilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  2. un proiect privind exercitarea atribuţiilor specifice funcţiei de conducere pentru care participă la selecţie, care se depune atât pe suport hârtie, cât şi în format electronic, pe suport specific. Proiectul se va încadra într-o limită de 30 pagini, iar anexele nu vor putea depăşi 10 pagini. Planul şi anexele vor fi redactate cu caractere de mărimea 12, font Times New Roman, spaţiere la 1,5 rânduri;
  3. un curriculum vitae al candidatului, conform modelului comun european;
  4. minimum 10 lucrări întocmite de candidat în compartimentele în care şi-a desfăşurat activitatea;
  5. ultimul raport de evaluare a activităţii profesionale a candidatului participant la selecţie;
  6. orice alte înscrisuri relevante.
  7. Lista persoanelor care îndeplinesc condiţiile legale de participare la selecţie şi programarea interviului se vor afişa la sediul Ministerului Justiţiei şi se vor publica pe pagina Internet a acestuia, la data de 29 martie 2019.

    Candidaţii participanţi la selecţie vor susţine, în perioada 3-4 aprilie 2019, un interviu cu ministrul justiţiei care constă în:

    1. susţinerea proiectului privind exercitarea atribuţiilor specifice funcţiei de conducere pentru care participă la selecţie, sub următoarele aspecte:
      • prezentarea sintetică a unităţii/structurii pentru a cărei conducere participă la selecţie;
      • identificarea unor eventuale disfuncţii şi vulnerabilităţi în activitatea unităţii/structurii pentru a cărei conducere participă la selecţie, precum şi a soluţiilor propuse pentru prevenirea şi înlăturarea acestora;
      • propuneri pentru îmbunătăţirea activităţii manageriale a unităţii/structurii pentru a cărei conducere participă la selecţie;
      • compatibilitatea proiectului privind exercitarea atribuţiilor specifice funcţiei de conducere, întocmit de candidatul participant la selecţie cu rolul şi funcţiile Ministerului Public;
    2. verificarea aptitudinilor manageriale şi de comunicare, vizând, în esenţă, capacitatea de organizare, asumarea responsabilităţilor, rapiditatea în luarea deciziilor, rezistenţa la stres, autoperfecţionarea, capacitatea de analiză, sinteză, previziune, strategie şi planificare pe termen scurt, mediu şi lung, iniţiativa în modernizarea managementului unităţii/structurii, capacitatea de adaptare rapidă, capacitatea de relaţionare şi comunicare, capacitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă şi de a colabora cu colegii;
    3. prezentarea viziunii asupra modului în care înţelege să organizeze instituţia în vederea îndeplinirii atribuţiilor constituţionale de promovare a intereselor generale ale societăţii şi apărării ordinii de drept, precum şi a drepturilor şi libertăţilor cetăţenilor;
    4. prezentarea viziunii cu privire la atribuţiile funcţiei pentru care participă la selecţie în ceea ce priveşte coordonarea activităţilor de prevenire şi combatere a criminalităţii în general şi a unor fenomene specifice: criminalitate organizată, corupţie, evaziune fiscală etc.;
    5. verificarea cunoştinţelor specifice funcţiei pentru care participă la selecţie.
    6. verificarea aspectelor legate de motivaţia, conduita, integritatea şi deontologia profesională, precum şi alte împrejurări rezultate din analiza înscrisurilor depuse de candidatul participant la selecţie.

    În cadrul interviului, ministrul justiţiei este sprijinit de secretarii de stat din Ministerul Justiţiei.

    În vederea asigurării transparenţei, audierea candidaţilor se transmite în direct, audiovideo, pe pagina de internet a Ministerului Justiţiei, se înregistrează şi se publică pe pagina de internet a ministerului.

    Rezultatele selecţiei se vor afişa la sediul Ministerului Justiţiei şi se vor publica pe pagina Internet a acestuia, la data de 5 aprilie 2019.     sursa MJ

Contactează Redacția Observatorulph.ro pe WhatsApp la: 0726.221.596 - doar text, foto și video.

banner sos deces ultim 300 copyright.jpg
harold.jpg
salina_urbana_BUNA_desk_9833f.jpg
970.jpg