Microfonul-Europa-FM-360x240.jpg

Trei posturi de radio din România, cel mai cunoscut fiind Europa FM, au făcut obiectul unei tranzacții internaționale pe piața media.

Trustul Lagardère, care deține Europa FM, Virgin Radio și Vibe FM, a vândut aceste posturi de radio către Czech Media Invest.

Anunțul postat pe site-ul Europa FM:

Publicitate - continuă să navighezi
Continuă să citești

Grupul Lagardère anunță vânzarea operațiunilor radio din România, Cehia, Polonia și Slovacia către Czech Media Invest.

Aceasta tranzacție este prima dintr-o serie de cesiuni privind activele Lagardère Active aflat în procesul de restructurare strategică anunțată de Arnaud Lagardère la 8 martie 2018.

Prețul de vânzare al acestor active este de 73.000.000 EUR pentru venituri consolidate de aproximativ 56.000.000 EUR în 2017. 

Această achiziție de branduri de radio puternice va sprijini dezvoltarea grupului Czech Media Invest* în segmentul mass-media.

Închiderea tranzacției necesită obținerea autorizării autorităților locale de reglementare din țările implicate.

*Czech Media Invest este operatorul de media numărul 1 în Republica Cehă, cu patru cotidiane, numeroase reviste și domenii online.
Societatea care îl are co-proprietar și este condusă de Daniel Křetínský deține de asemenea două tipografii și este lider în publishing și distribuție de presă cu peste 18.000 de puncte de livrare.

 


Drepturi de autor și renunțarea la răspundere juridică

Site-ul Observatorul Prahovean (www.observatorulph.ro) conține, pe lângă fotografiile și materialele produse de jurnaliștii noștri, materiale protejate prin drepturi de autor a căror utilizare nu a fost întotdeauna autorizată în mod expres de către deținătorul drepturilor de autor.

În concordanță cu misiunea noastră, aceea de a asigura dreptul la informare al cetățenilor, considerăm că aceasta reprezintă o "utilizare corectă" și neangajantă în domeniul legilor copyright a oricărui material protejat prin drepturi de autor, așa cum este prevăzut în legislația națională, europeană și internațională (ex.: secțiunea 107 din Legea drepturilor de autor din SUA, Directiva UE, DIRECTIVA (UE) 2017/ 1564 și Legea nr. 8/1996 privind drepturile de autor și drepturile conexe, actualizată – Art. 35, lit. f).

Excepție fac cazurile materialelor publicitare plătite (marcate cu: ”Publicitate” sau ”(P)”), acolo unde răspunderea juridică asupra textelor/fotografiilor aparțin în totalitate clientului nostru.

Dacă doriți să utilizați materiale protejate prin drepturi de autor de pe acest site în scopuri proprii, care depășesc utilizarea corectă, trebuie să obțineți permisiunea de la proprietarul drepturilor de autor.