madalina-stoica-blanchard-1-2.jpg

Mădălina Stoica-Blanchard s-a făcut remarcată pe piața parfumurilor de nișă, creațiile ei fiind distinse cu trofee importante în industria frumuseții. Este din Câmpulung Muscel, a emigrat în SUA, și-a întâlnit marea dragoste în Franța și, împreună cu soțul ei a deschis în 2012 o casă de parfumuri de lux. John Galliano se numără printre clienții fideli ai brandului lansat de româncă.

Mădălina Stoica-Blanchard se mândrește cu originile ei, vorbește perfect românește și de 6 ani, o dată cu lansarea pe piața parfumurilor de nișă, trăiește cel mai frumos vis, acela de a performa în parfumeria artistică. 

Ajunsă pe tărâmul tuturor posibilităților, Mădălina Stoica-Blanchard și-a dorit să se poată întreține, așa că, în paralel cu facultatea, și-a găsit un job. Petrecându-și ore bune zilnic printre esențe și cosmetice, ea și-a descoperit afinitatea pentru astfel de produse. 

Publicitate - continuă să navighezi
Continuă să citești

Mădălina a ajuns în Franța cu o bursă, iar acolo, destinul i l-a scos în cale pe antreprenorul Julien Blanchard (neurobiolog). Împreună au deschis o casă de parfumuri, esențele fiind inspirate de povestea lor de dragoste.

Cu o experiență de 17 ani în domeniu, lucrând în marketing, Mădălina și Julien au pornit, pe cont propriu, în parfumeria de nișă, ea ca director de creație, el ca manager.

Brandul creat de româncă s-a remarcat pe zona de nișă, obținând premii importante. Este încântată și fericită totodată de fiecare reușită și nu ezită să reinvestească în propria casă de parfumuri. Sumele sunt colosale, dar confidențiale. Îi place că are libertatea de creare și nu lucrează după rețete prestabilite.

Pe lângă premii importante, precum Fifi Awards, românca are satisfacția că nume importante se numără printre consumatorii brandului său, cum ar fi John Galliano, client fidel de trei ani. 

citește mai multe pe libertatea.ro


Drepturi de autor și renunțarea la răspundere juridică

Site-ul Observatorul Prahovean (www.observatorulph.ro) conține, pe lângă fotografiile și materialele produse de jurnaliștii noștri, materiale protejate prin drepturi de autor a căror utilizare nu a fost întotdeauna autorizată în mod expres de către deținătorul drepturilor de autor.

În concordanță cu misiunea noastră, aceea de a asigura dreptul la informare al cetățenilor, considerăm că aceasta reprezintă o "utilizare corectă" și neangajantă în domeniul legilor copyright a oricărui material protejat prin drepturi de autor, așa cum este prevăzut în legislația națională, europeană și internațională (ex.: secțiunea 107 din Legea drepturilor de autor din SUA, Directiva UE, DIRECTIVA (UE) 2017/ 1564 și Legea nr. 8/1996 privind drepturile de autor și drepturile conexe, actualizată – Art. 35, lit. f).

Excepție fac cazurile materialelor publicitare plătite (marcate cu: ”Publicitate” sau ”(P)”), acolo unde răspunderea juridică asupra textelor/fotografiilor aparțin în totalitate clientului nostru.

Dacă doriți să utilizați materiale protejate prin drepturi de autor de pe acest site în scopuri proprii, care depășesc utilizarea corectă, trebuie să obțineți permisiunea de la proprietarul drepturilor de autor.