- Publicitate -

Serviciul de Ambulanță Prahova angajează 18 șoferi. Ce criterii trebuie să îndeplinești

Data:

Distribuie articolul:

Serviciul de Ambulanță Județean Prahova organizează în această perioadă concurs pentru ocuparea a 18 posturi de șoferi de autosanitară devenite vacante. Cei interesați trebuie să știe că angajările se fac pe perioadă nedeterminată.

- Publicitate -

Posturilor sunt disponibile la substațiile din județ, dar și la stația din Ploiești.

  • Un post de Şofer Autosanitară I – Compartimentul de consultaţii de urgenţă şi transport sanitar asistat – Substaţia Pucheni
  • Trei posturi de Şofer Autosanitară II – Compartimentul de consultaţii de urgenţă şi transport sanitar asistat – Substaţia Apostolache
  • Două posturi de Şofer Autosanitară I si 4 (patru) posturi de Şofer Autosanitară II – Compartimentul de consultaţii de urgenţă şi transport sanitar asistat – Substaţia Comarnic
  • Un post de Şofer Autosanitară I si 4 (patru) posturi de Şofer Autosanitară II – Compartimentul de consultaţii de urgenţă şi transport sanitar asistat – Substaţia Valea Doftanei
  • Două posturi de Şofer Autosanitară I – Compartimentul de consultaţii de urgenţă şi transport sanitar neasistat – Staţia Ploiești
  • Un post de Şofer Autosanitară II – Compartimentul de consultaţii de urgenţă şi transport sanitar asistat – Substaţia Sinaia

Calendarul concursului

  • Selecţia dosarelor de înscriere în data de 18.09.2024,
  • Proba scrisă în data de 25.09.2024, ora 10:00
  • Interviul în data de 30.09.2024, ora 09:00

Condiţii specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale de Şofer Autosanitară II:

  • diplomă de bacalaureat sau diplomă de absolvire a liceului;
  • permis de conducere pentru şofer profesionist valabil pentru autovehicule din categoriile B și C;
  • 3 ani vechime ca şofer (conducător auto) profesionist (demonstrabil pe carte de muncă sau similar, încadrat pe autovehicule de mare tonaj, conform permisului de conducere categoria C);
  • diplomă de absolvire a cursului de ambulanţier conform ordinului ministrului sănătăţii privind înfiinţarea Şcolii de ambulanţieri în cadrul Staţiei de Salvare a Municipiului Bucureşti, actual Serviciul de Ambulanţă Bucureşti-Ilfov, precum şi în alte servicii judeţene de ambulanţă acreditate prin ordin al ministrului sănătăţii;

Condiţii specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale de Şofer Autosanitară I:

- Publicitate -
  • diplomă de bacalaureat sau diplomă de absolvire a liceului;
  • permis de conducere pentru şofer profesionist valabil pentru autovehicule din categoriile B și C;
  • 6 ani vechime ca şofer (conducător auto) profesionist (demonstrabil pe carte de muncă sau similar, încadrat pe autovehicule de mare tonaj, conform permisului de conducere categoria C) sau 3 ani vechime ca Șofer Autosanitară II;
  • diplomă de absolvire a cursului de ambulanţier conform ordinului ministrului sănătăţii privind înfiinţarea Şcolii de ambulanţieri în cadrul Staţiei de Salvare a Municipiului Bucureşti, actual Serviciul de Ambulanţă Bucureşti-Ilfov, precum şi în alte servicii judeţene de ambulanţă acreditate prin ordin al ministrului sănătăţii;

În vederea recrutării, candidaţii vor depune un dosar care va conține următoarele documente, în conformitate cu prevederile art. 35 din HG 1336/2022, la sediul Serviciului de Ambulanţă Judeţean Prahova:

a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexe;

b) acord de prelucrare a datelor cu caracter personal, conform modelului prevăzut în anexe;

- Publicitate -

c) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;

d) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;

e) copia permisului de conducere faţă-verso;

- Publicitate -

f) copia certificatului transport rutier public de persoane sau marfă;

g) copie diplomă de absolvire a cursului de ambulanţier;

h) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;

- Publicitate -

i) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului. Modelul orientativ al adeverinței care atestă vechimea în muncă este prevăzut în anexe ;

j) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

k) cazierul auto – emis pe minim trei ani; sunt respinse dosarele cu caziere auto care deţin sancţiuni pentru abateri grave la legislaţia rutieră, cum ar fi, dar fără a se limita la următoarele:

- Publicitate -
  • conducerea unui vehicul sub influenţa băuturilor alcoolice sau alte substanţe interzise de lege ;
  • accidente rutiere grave, soldate cu vătămări de persoane ;
  • orice altă abatere gravă, sancţionată de legislaţia rutieră ca fiind infracţiune;
  • mai mult de 5 sancţiuni pentru depășirea regimului legal de viteză ;
  • mai mult de 5 sancţiuni pentru nepurtarea centurii de siguranţă;

l) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;

m) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;

n) examen psihologic ;

- Publicitate -

o) copia fişei de evaluare a performanţelor profesionale individuale sau, după caz, recomandare de la ultimul loc de muncă;

p) înscrisuri din care să rezulte îndeplinirea condițiilor specifice de participare la concurs;

q) curriculum vitae, model comun european;

Taxa de participare la concurs este de 30 de lei/participant. Candidaţii depun această sumă la casieria unităţii, după verificarea documentelor depuse la dosarul la înscriere.

Relaţii suplimentare la sediul: Ploieşti, Şos. Vestului, Nr.24, persoană de contact: Stoica Mădălina, telefon: 0244595353, fax: 0244595353. E-mail : office@ambulantaprahova.ro

Distribuie articolul:

Provocarea Observatorul Prahovean

- Publicitate -

Sondaj Observatul Prahovean

Ai un pont care se poate transforma într-o știre? Trimite pe WhatsApp la 0785 075 112

Vreți să aflați cele mai noi știri din Prahova? Abonați-vă la Google News

Lasă comentariul tău. Click AICI

Comentariul tău
Numele tău

Exclusiv

Declarația pe care elevii navetiști din Prahova trebuie să o completeze pentru transportul gratuit

Și în acest an, elevii care învață în școli și licee din afara localității de domiciliu, beneficiază de transport gratuit

Povestea Forum Thassos: Proiectul lui Dan Adrian Drăgan, care s-a mutat acolo din dragoste de insulă

Curaj nebun sau doar pasiune dincolo de limite? Doar un om care face ce-i place... :)

Trebuie vizat carnetul de elev pentru transportul gratuit în Ploiești? Răspunsul TCE

Tot ce trebuie să știi despre transportul gratuit al elevilor în Ploiești: documente necesare și ce tonete eliberează legitimațiile

Mașinile localnicilor din Brazi au devenit ”dalmațiene”. Petele nu au ieșit nici la spălătoriile auto

”Am crezut că este praf saharian, dar nici la spălătoria auto nu a ieșit”

Cum arată Parcul Bucov după Republik Fest [FOTO]

Imagini surprinse a doua zi după terminarea festivalului

Abonează-te la newsletter

- Publicitate -

Știri noi

Consilierul județean Bogdan Chelan, șeful reprezentanței RAR Prahova

Bogdan Chelan a câștigat, la alegerile locale din 9 iunie, un nou mandat de consilier județean pe listele PNL.

Restricții de trafic, sâmbătă, în zona Stadionului Ilie Oană din Ploiești

Măsura a fost dispusă pentru desfășurarea, în condițiile impuse de către FRF, a meciului Petrolul - Farul Constanța.

Elevii din Slănic au început cursurile cu „Săptămâna Verde”: „Școala e șantier”

Elevii care învață la Liceul „Șerban Vodă” din Slănic...

Plăți în avans pentru persoanele cu dizabilități. Anunțul Ministerului Muncii

În avans vor fi plătite inclusiv indemnizaţiile lunare acordate persoanelor cu handicap grav şi accentuat.

Nume surpriză pe lista de candidați ai PNL Prahova la alegerile parlamentare

Biroul Permanent al PNL Prahova a votat lista parțială...
- Publicitate -
- Publicitate -

Informații utile

Medicul Alin Scarlat: Relația dintre credință și longevitate

Observatorul Prahovean publică o serie de articole, extrase din...
- Publicitate -

Emisiuni
Observatorul Prahovean

Smiley, Andra și Puya cântă la Sinaia Forever 2024

Detalii din culisele organizării festivalului

Ce surprize îi așteaptă pe participanții de la Republik Fest organizat în acest weekend la Ploiești

Festivalul se va desfășura în perioada 6-8 septembrie 2024, în Parcul Bucov
- Publicitate -

ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Consilierul județean Bogdan Chelan, șeful reprezentanței RAR Prahova

Bogdan Chelan a câștigat, la alegerile locale din 9 iunie, un nou mandat de consilier județean pe listele PNL.

Restricții de trafic, sâmbătă, în zona Stadionului Ilie Oană din Ploiești

Măsura a fost dispusă pentru desfășurarea, în condițiile impuse de către FRF, a meciului Petrolul - Farul Constanța.

Elevii din Slănic au început cursurile cu „Săptămâna Verde”: „Școala e șantier”

Elevii care învață la Liceul „Șerban Vodă” din Slănic...

Plăți în avans pentru persoanele cu dizabilități. Anunțul Ministerului Muncii

În avans vor fi plătite inclusiv indemnizaţiile lunare acordate persoanelor cu handicap grav şi accentuat.
- Publicitate -