dertour.jpg

După TUI și Neckermann, și compania Dertour a renunțat acum să mai promoveze ofertele românești, scrie Profit.ro.

Eliminarea României din cataloage, unde Bulgaria și Ungaria, de exemplu, ocupă numeroase pagini, este argumentată prin infrastructura deficitară, numărul mic de hoteluri de calitate și tarifele foarte mari practicate de acestea.

De-a lungul timpului, turoperatorii germani s-au plâns că oficialii români nu colaborează cu ei la promovarea României în Germania și la crearea unei imagini a țării noastre acolo.

Publicitate - continuă să navighezi
Continuă să citești

Mai mult, responsabili din ministerul Turismului au preferat să promoveze imaginea României în India, Singapore sau Malta, țări care nu au trimis niciodată mulți turiști aici.


Travel&Lifestyle
  • Duminică, 15 Iulie 2018
  • De Observatorul Prahovean

Destinații de vacanță - Croația

Când vine vorba despre alegerea locului în care să ne petrecem vacanța, s-a dovedit că românii au trei destinații preferate: Bulgaria, Grecia și Turcia. În mod evident nu doar aici se merge, o bună...

Auto-moto
  • Vineri, 13 Iulie 2018
  • De Georgiana Kelemen

Licitație ANAF: BMW și Mercedes la preț de Dacia

La sfârșitul lunii iulie, ANAF va organiza la Galați o licitație unde sunt scoase la vânzare mai multe modele marca BMW, Mercedes și Audi la prețuri de Dacia Logan. Licitația se va susține timp de...

Economic
  • Miercuri, 11 Iulie 2018
  • De Andra Ilie

S-a vândut cea mai scumpă mașină din România

Un dealer din România a vândut cea mai scumpă mașină. Este vorba de un Bugatti Chiron, care este în prezent cel mai puternic şi cel mai rapid automobil de serie omologat să circule pe drumurile...

Economic
  • Miercuri, 11 Iulie 2018
  • De Andra Ilie

Ce elimină Starbucks din toate cafenelele

Starbucks se aliază cu marile companii de alimentație publică în reducerea deșeurilor de plastic. Oficialii cunoscutului lanț de cafenele, prezent în două locații și la Ploiești, au anunțat că vor...