Publicitate - continuă să navighezi
Continuă să citești

dertour.jpg

După TUI și Neckermann, și compania Dertour a renunțat acum să mai promoveze ofertele românești, scrie Profit.ro.

Eliminarea României din cataloage, unde Bulgaria și Ungaria, de exemplu, ocupă numeroase pagini, este argumentată prin infrastructura deficitară, numărul mic de hoteluri de calitate și tarifele foarte mari practicate de acestea.

De-a lungul timpului, turoperatorii germani s-au plâns că oficialii români nu colaborează cu ei la promovarea României în Germania și la crearea unei imagini a țării noastre acolo.

Mai mult, responsabili din ministerul Turismului au preferat să promoveze imaginea României în India, Singapore sau Malta, țări care nu au trimis niciodată mulți turiști aici.


Auto-moto
  • Marți, 17 Aprilie 2018
  • De Georgiana Kelemen

Volkswagen îşi modifică sigla

Grupul german Volkswagen AG intenţionează să modifice sigla brandului pentru prima dată din 2012, deoarece se pregăteşte pentru era vehiculelor electrice şi încearcă să-şi refacă imaginea, afectată...

Auto-moto
  • Vineri, 13 Aprilie 2018
  • De Roxana Tănase

Două accidente rutiere în Câmpina

Vineri, 13 - zi cu ghinion, ar putea să spună scepticii. La diferență mică de timp, la Câmpina au avut loc două accidente rutiere, în care victime au fost un biciclist și un pieton. Primul accident rutier...

Publicitate - continuă să navighezi
Continuă să citești