Acum o sută de ani, mămăliga era alimentul de bază al românilor pentru că astâmpără foamea şi, deşi nu are un gust deosebit, este şi hrănitoare. Acum, multe doamne şi domnişoare apelează la acest preparat pentru a slăbi. Iată cum se ţine dieta şi cum faci mămăliga.

 

ZILNIC:

Mic dejun: O felie de mămăligă rece, cu o cană de lapte.

Prânz: 200 g mămăligă cu o salată de crudităţi.

 

Cină: 200 g mămăligă cu 60 g brânză de vaci.

Eficienţă: Slăbeşti un kilogram în 5-6 zile.

Reţetă mămăligă

 

Ingrediente: o cană mălai grişat (200 g), 4 căni apă (1.000 ml), o linguriţă sare

Preparare: se pune apa la fiert, împreună cu sarea şi când clocoteşte se pune treptat mălaiul, amestecând cu un tel ca să nu facă cocoloaşe. După ce s-a încorporat tot mălaiul se lasă să fiarbă la foc mic, până se desprinde de pe pereţii vasului. Mămăliga astfel obţinută este vârtoasă. După ce s-a răcit, se taie felii.

 

 

sursa: libertatea.ro