Autoritatea Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a amendat cu 60.000 de lei două sucursale Wizz Air deschise anul acesta. Potrivit unui comunicat al instituției, motivele sunt legate de anularea zborurilor sau întârzieri mari.
ANPC precizează că a amendat cu 10.000 de lei, apoi cu 20.000 de lei fiecare din cele două sucursale înregistrate anul acesta de Wizz Air în România.
Potrivit sursei citate, comisarii ANPC au constatat că, în luna martie 2023, au fost înregistrate la Registrul Comerţului din România două sucursale ale operatorului aerian. Din cauza anulărilor anumitor curse aeriene și, totodată a întârzierilor foarte mari înregistrate pentru alte curse, amenda ANPC este pe deplin justificată. În plus, există încă numeroase cereri nesoluționate cu privire la activitatea operatorului aerian în această vară.
„Suntem conștienți de această situație și ne pare rău că soluționarea unor cereri a durat mai mult decât în mod obișnuit. Cooperăm cu autoritățile și depunem eforturi pentru a răspunde în cel mai rapid timp cu putință cererilor nesoluționate.
În acest moment am răspuns deja cu succes la peste 95% dintre sutele de cereri primite prin intermediul autorităților și lucrăm în același timp la soluționarea celor rămase, precum și a celor pe care le primim în continuare. Totodată, depunem toate eforturile pentru a ne informa în permanență pasagerii români cu privire la orice evoluție a solicitărilor acestora„, au transmis reprezentanții Wizz Air ca urmare a apariției articolului „Wizz Air România, amendat cu 60.000 de lei de către ANPC”.