Cum poți recupera banii de la Wizz Air pentru zborurile anulate sau modificate

0
wizz-air_199dc.jpg

Scriam ieri despre Blue Wallet de la Blue Air, modalitatea de a recupera banii pentru zborurile modificate sau anulate de la Blue Air. Și, tot atunci, aminteam că și Wizz are ceva asemănător.

Citește și: Cum poţi recupera banii de la Blue Air pentru zborurile modificate sau anulate

La Wizz lucrurile stau însă puțin altfel. În cazul modificării sau anulării unei curse, ți se oferă posibilitatea să schimbi gratuit datele de zbor.

Aici cuvântul-cheie este „gratuit”. Adică, dacă ți se modifică chiar și cu jumătate de oră, ai posibilitatea, gratuit, să schimbi pe aceeași rută, în date diferite, fără a achita diferența de preț, indiferent cât au costat inițial biletele.

Dacă totuși nu dorești să mai efectuezi călătoria, poți opta pentru rambursare.

Rambursare pe card sau rambursare în Contul Wizz

Atunci când optezi să iei banii înapoi, ai două posibilități: banii înapoi 100% în contul din care ai făcut plata inițială sau 120% în contul wizz.

În cazul în care optezi pentru rambursarea în contul curent, e posibil să aștepți luni de zile. În plus, procedura pe site este mai complicată. Soliciți rambursarea, apoi, separat, soliciți să ți-i transfere în contul de card… Dacă, între timp, cardul pe care l-ai folosit pentru a face plata a mai și expirat, ai o mare problemă… Da, totul ca să te facă să renunți la rambursarea banilor.

Această practică este des întâlnită în industria aeronautică, mai ales în ultima vreme. Nu este însă de neînțeles. La cât de afectată a fost această ramură a economiei de când a început pandemia, la câte pierderi a suferit, este clar pentru toată lumea (sau ar trebui să fie) că nu există lichidități. Așa că, ar face orice ca să te convingă să nu ceri banii înapoi.

De fiecare dată când a fost vorba de rambursarea banilor la Wizz Air, am ales rambursarea 120% în Contul Wizz.

După ce s-a întâmplat cu vacanțele noastre și cursele aeriene în prima jumătate a lui 2020, adică au fost toate anulate, ajunsesem să am în contul wizz credit pentru încă o călătorie, cum se spune. Adică 3 la preț de 2… De fiecare dată optând pentru rambursarea de 120%, practic, toate călătoriile din 2021 cu Wizz Air au fost efectuate în contul biletelor rambursate în 2020. Mai mult decât convenabil pentru noi.

În rest, în 2021, la Wizz, nu am cerut rambursare chiar dacă s-au modificat orele de zbor. Am schimbat datele sau am acceptat noul orar.

Modificările nu sunt plăcute pentru nimeni dar, în condițiile în care transportul aerian încă este în convalescență după pandemie, toată această nesiguranță este, cumva, de înțeles.

Urmărește știrile Observatorul Prahovean și pe Google News!

Ai imagini sau informaţii care ar putea deveni o ştire? Trimite-ne un mesaj la numărul 0785 075 112 pe WhatsApp sau Signal.

Vreau să mă abonez la serviciul de mesagerie WhatsApp - Trimite un mesaj pe Whatsapp cu textul VREAU SĂ MĂ ABONEZ la numărul de telefon la 0785 075 112

Lasă comentariul tău. Click AICI

Comentariul tău
Numele tău