Aventura unei familii de români în Grecia. Au ajuns la Marea Mediterană cu un Tico

O familie din București a ajuns în Grecia cu un Tico, acesta fiind ultimul drum lung pe care îl va parcurge cu micuțul autoturism, celebru în anii 90.

Ion Iliescu a povestit pe Forum Grecia aventura trăită la volanul autoturismului în care au încăput cei patru membri ai familiei, dar și bagajele de dimensiuni reduse, inclusiv provizii din berea produsă chiar de turist.

E al patrulea an in care forțăm mașinuța asta sa ne aduca in Grecia.Pentru ca ne-am dorit si anul asta să vedem plajele astea minunate, ne-am vaccinat din primăvară, am decis sa venim tot la gazda de anul trecut pentru că ne-a impresionat toate gesturile doamnei (este postare pe forum), am pregătit mașina ca pentru ultimul ei drum lung si pentru ca nu mai găsim piese, in ultima zi i-am făcut aerul condiționat cu ajutorul mecanicului care a lucrat pana la 23 (multe mulțumiri Ioaneee!!) doar sa avem totul functionabil. Si este totul perfect!
Am ieșit din București la 12 noaptea, in vama la Giurgiu cam 15 minute, cateva pauze sa bagam gaz in Sofia si la Kulata. In vama de la greci cred că am prins schimbul de tura ca am așteptat pe loc vreo 30-40 de minute dupa care s-au activat vameșii si au dat din mânuțe si au trecut la verificări. Am avut totul pregătit, tras la xerox, adeverite, plf, asigurare de călătorie. După 30 de secunde in care s-au uitat fugitiv peste ,,dosar” au zis ,,Go”
10 ore si 800km cu o mașină care a mers impecabil chiar și dupa ce ajunge peste limita data de constructor. Un far bate cam sus si mi-au umplut șoferii de tir frigiderul pe bună dreptate dar nu e vina mea, am fost cu ea la cineva care a zis ca e ok reglat asa si am mers pe mana lui….
Bagaje avem, mai puțin decat anul trecut,cate un rucsac de fiecare. Daca nu sti sa iti planifici 13 zile cu un rucsac, nu vei fi pregătit sa iti planifici viata (așa le-am spus copiiilor) restul a fost bere pe care o fac eu si ma car cu ea cum ma car cu perna, nu pot sa beau alta bere, nu pot sa dorm pe alta perna.
Vizitam ce ne-a scapat anul trecut, plajele de pe Kassandra si de pe Sithonia, cautam cat mai retras, cat mai pustiu. Urmează un concediu la care visat de când am plecat anul trecut si am promis că vom reveni. Vacanta frumoasa tuturor!

Ai imagini sau informaţii care ar putea deveni o ştire? Trimite-ne un mesaj la numărul 0785 075 112 pe WhatsApp sau Signal.

Vreau să mă abonez la serviciul de mesagerie WhatsApp - Trimite un mesaj pe Whatsapp cu textul VREAU SĂ MĂ ABONEZ la numărul de telefon la 0785 075 112