- Publicitate -

Motive generale pentru a cumpăra online

Lumea evoluează rapid în pas cu noile tehnologii și gadget-uri de ultimă generație. Nici sistemul de piață nu face excepție de la această evoluție. Multe companii și magazine comerciale îți iau acum în serios prezența în domeniul online, acest lucru datorându-se faptului că majoritatea oamenilor preferă să își cumpere bunurile și serviciile online, mai degrabă decât să risipească timp prețios în magazine.

Există motive bine întemeiate pentru care mulți preferă cumpărăturile online, acestea fiind evidențiate cât se poate de concret în cele ce urmează:

1 – Economisirea timpului

Cumpărăturile online sunt mult mai indicate în vederea achiziționării de bunuri sau prestării de servicii, decât vizitele zilnice în magazine. Se poate naviga cu ușurință, prin diferite magazine online și magazine de comerț electronic, pentru a selecta ceea ce dorim, în cel mai scurt timp posibil.

Să ne gândim numai cât timp risipim până ajungem la magazin și cât durează pentru a umple coșul în condiții de aglomerație. În schimb, online, cu ajutorul pictogramei de căutare, este foarte simplu să găsim drumul cel mai scurt către orice bunuri necesare.

Deasemenea, în loc să ne deplasăm de la un supermarket la altul, avem avantajul de a deschide oricât de multe pagini pe computer sau telefon și de a alege din varietatea de opțiuni disponibile. Este evident că va dura un timp semnificativ mai scurt comanda de produse și servicii online decât deplasarea de la un magazin la altul pentru a bifa lista de cumpărături.

2 – Doza mai mica de stres

Cumpărăturile online economisesc semnificativ stresul. În primul rand, evităm cozile interminabile ale unui magazin, doar pentru a plăti ce am achiziționat. În anumite zone ale orașului, indiferent de ora la care am merge la cumpărături, drumurile și inclusiv magazinele sunt foarte aglomerate, aspecte ce pot genera o doză în plus de stres.

Amintim aici și situațiile neplăcute când putem fi jefuiți din cauza fluxului mare de cumpărători și degringolada creată de dorința de a prinde cele mai bune produse.

3 – Variante multiple de a alege produse din online

În zona online regăsim mult mai multe categorii de produse decât în magazine sau supermarketuri. De exemplu, pe internet, mulți proprietari și-au diversificat oferta și au afișat produsele online cu specificațiile aferente, astfel încât să putem selecta opțiunea dorită, printr-un singur click. De cealaltă parte, în magazine, oferta este limitată și specifică zonei și nu putem pretinde a cumpăra decât ceea ce este expus la rafturi.

4 – Oferte periodice de reduceri

În încercarea de a atrage mai mulți clienți pentru a-și cumpăra produsele, vânzătorii tind să ofere mai mult reduceri și cupoane de cumpărături în zona online. În comparație cu magazinele, online-ul beneficiază de mult mai multe oferte, ceea ce este foarte rezonabil, atât pentru vânzător, care are ocazia de a vinde înzecit mai mult, cât și pentru cumpărător, care dispune de flexibilitate în decizii și alegeri.

5 – Posibilitatea de a analiza site-uri specializate în review-uri

Chiar și în online putem economisi timp atunci când dorim să cumpărăm un produs, de exemplu un frigider sau o saltea de pat, dar nu suntem foarte bine informați despre caracteristicile acestora, despre cea mai bună companie ce produce astfel de articole sau familiarizați cu cele mai avantajoase prețuri.

În aceste cazuri, cel mai indicat este să analizăm un site de specialitate, al cărui obiect de activitate este tocmai realizarea unui top al celor mai bune produse din diferite categorii. Bazate pe cele mai noi statistici, sondaje și referințe, clasamentele întocmite de aceste site-uri ne sunt cu adevărat folositoare atunci când suntem nehotărâți în alegerea variantei potrivite.

6 – Opțiunea de a returna mărfurile și de a anula comenzile

Înainte de a efectua o achiziție, există posibilitatea de a citi recenziile oferite de cumpărători care deja au luat produsul. În funcție de acestea, ne putem da seama în proporție de 80% despre calitatea articolului, acest aspect ajutându-ne deosebit de mult sa selectam ceea ce se potrivește cel mai bine cerințelor noastre.

Pe de altă parte, dacă citim o recenzie negativă și nu suntem mulțumiți, putem anula comanda în cazul în care nu este livrată încă. Dacă totuși marfa a ajuns la noi, avem varianta returului în perioada stabilită de compania în cauză.

În altă ordine de idei, opțiunea cumpărăturilor online reprezintă un avantaj din toate punctele de vedere. Nu vom mai căra sacoșe grele de la magazin până acasă, nu vom mai fi stânjeniți să cumpărăm anumite produse în văzul tuturor, vom evita contactul cu banii care circulă din mână în mână pentru o plată mai sigură cu cardul, și nu în ultimul rând vom evita cozile interminabile de la supermarketuri.

Este imperial să știm că în online trebuie să ținem cont unde și cui plătim cu cardul. Este obligatoriu să ne informăm suficient de bine înainte de a genera datele cardului nostru unei companii care vinde. Înainte de a plasa o comandă, îi verificăm autenticitatea, vechimea și desigur, recenziile și comentariile din secțiunea respectivă.

(P)

Ai informații care ar putea deveni o știre? Contactează-ne la: 0785 075 112, pe WhatsApp sau Signal.

Urmărește știrile Observatorul Prahovean și pe Google News!

Sondaj

- Publicitate -

Articole asemănătoare

Karpatia Horse Show 2022: șapte premii pentru România, 15 mii de spectatori și o atmosferă chic!

Un weekend de excepție si un “salt” important pentru Karpatia Horse Show, cu ocazia celei de-a VII-a ediții desfășurate pe Domeniul Cantacuzino din Florești...

Un bărbat a murit în supermarketul Kaufland Vest din Ploiești în timp ce se afla la cumpărături

Un eveniment tragic s-a petrecut miercuri după amiază în supermarketul Kaufland Vest din Ploiești, unde un client a murit. Potrivit martorilor, bărbatului i s-a făcut...
- Publicitate -

Video Observatorul Prahovean

- Publicitate -

Ultimele știri

Petrolul s-a calificat în noul format al Cupei României, după 4-0 cu CSC Șelimbăr

Noul format al Cupei României prevede ca în faza play-off-ului să participe 32 de echipe, dintre care 24 de echipe calificate din turul anterior...

Șeful Protecției Consumatorului despre meniul din restaurante: „E greu de crezut că lăbuța de crocodil sau cotletul de zebră sunt proaspete”

„Este greu de crezut că cotletul de zebră și lăbuța de crocodil se vând la fel de bine ca pieptul de pui. Dar, totuși,...

Povestea de succes a companiei Verytas, condusă de Aurelian Amuza. Cum a ajuns să construiască un bloc cu birouri și apartamente de lux în...

În zona 0 a municipiului Ploiești, pe strada Bucegi la nr 12, se construiește primul bloc cu birouri și locuințe de. Imobilul, vecin cu...

Petrolul vinde la pachet biletele pentru meciurile cu FCSB și FC Argeș. Cât costă

Petrolul Ploiești vinde, la pachet, bilete la meciurile pe care le va disputa cu FCSB și FC Argeș, pe stadionul Ilie Oană. Prețurile pornesc...

Ce despăgubiri primesc victimele accidentelor rutiere, pe cale amiabilă sau în instanță – Ce reprezintă ”punctajul traumatologic”

Știm că suntem obligați să încheiem asigurări de răspundere civilă auto (RCA), dar puțini cunosc ce drepturi au și prin ce proceduri complicate își...
- Publicitate -
- Publicitate -
- Publicitate -

Parteneri

- Publicitate -