fbpx

dieta_dcnews_35975900.jpg

Perioada sărbătorilor este sinonimă adesea cu excesele alimentare. Kilogramele se depun rapid și energia scade proporțional. Sfaturile nutriționiștilor și ale antrenorilor de fitness s-ar putea dovedi utile dacă vrem să ne recăpătăm cât mai repede forma de dinainte de Revelion.  

Conform Digi24.ro, baza este să respectăm cele trei mese principale. Iar la micul dejun, un pahar cu apă în care am stors niște lămâie permite stimularea bilei și a ficatului, eliminând astfel mai eficient grăsimile.

În primele zile după Revelion este preferabil, de asemenea, să evităm lactatele. În schimb, sunt recomandate fructele proaspete și piureurile vegetale. 

Publicitate - continuă să navighezi
Continuă să citești

Ce mâncăm la prânz? Carnea roșie e de evitat. Peștele, puiul, carnea albă sau felurile de mâncare vegetariene sunt de preferat. Ca garnitură, multe legume, salate bogate în vitamina C și orez integral. 

Dacă simțim nevoia unei gustări între mese, sunt recomandabile fructele oleaginoase și smoothies. Dar nu mai mult de 15 astfel de  fructe pe zi (nuci, alune, caju etc), iar smoothies-urile trebuie preparate din 60 la sută fructe și 40 la sută legume. 

Citește continuarea pe Digi24.ro

Contactează Redacția Observatorulph.ro pe WhatsApp la: 0726.221.596 - doar text, foto și video.
Sunday Brunch El Camaron Ploiesti
Ciprian Pap
Jurnalist din 2007. A început în presă scrisă, a făcut TV, dar l-a fascinat online-ul. Din 2008, face parte din echipa Observatorul Prahovean și, din 2009, se ocupă intens de dezvoltare web, el fiind cel responsabil de ”problemele” site-ului dar și de noutățile tehnice și de aspect pe care le vedeți pe Observatorulph.ro.
De același autor

banner sos deces ultim 300 copyright.jpg
harold.jpg
970.jpg