facebook-monede-virtuale.jpg

Facebook a făcut recent câteva schimbări la vârful companiei, iar între acestea se numără și crearea unei noi divizii care să se ocupe de domeniul blockchain. La scurt timp după aceste anunțuri, au apărut deja informații care susțin că rețeaua socială ar avea de gând să-și creeze și o monedă virtuală, iar Facebook ”ar lua foarte în serios posibilitatea”, conform zvonurilor.

Cu toate acestea, aceleași zvonuri spun că rețeaua nu ar avea planuri să facă un initial coin offering, ICO, prin care să ofere un număr limitat de monede pe care publicul să le cumpere la un preț fix.

”Lucrez la pregătirea unui grup care să exploreze cele mai bune moduri în care tehnologia blockchain poate fi folosită pe Facebook”, spune David Marcus, care în prezent se ocupă de Messenger. În cadrul unui comunicat publicat ulterior, compania declară că ”la fel ca alte firme, Facebook explorează metode de folosire a blockchain pe propria platformă. Noua echipă va explora mai multe aplicații, dar nu avem nimic altceva de împărtășit momentan.”

Publicitate - continuă să navighezi
Continuă să citești

Cheltuielile pe soluții blockchain, la nivel global, vor ajunge la 2,1 miliarde de dolari anul acesta, mai mult decât dublu față de suma cheltuită în 2017, 945 de milioane de dolari.

Facebook este încă prinsă într-un scandal destul de mare cu privire la confidențialitatea datelor utilizatorilor, iar pe fondul acestui eveniment, a făcut cele mai mari schimbări la vârful companiei de până acum, iar asta s-a răsfrânt și asupra platformelor WhatsApp și Messenger. Tot în cadrul acestor schimbări a apărut și divizia de blockchain.

sursa: playtech.ro


Drepturi de autor și renunțarea la răspundere juridică

Site-ul Observatorul Prahovean (www.observatorulph.ro) conține, pe lângă fotografiile și materialele produse de jurnaliștii noștri, materiale protejate prin drepturi de autor a căror utilizare nu a fost întotdeauna autorizată în mod expres de către deținătorul drepturilor de autor.

În concordanță cu misiunea noastră, aceea de a asigura dreptul la informare al cetățenilor, considerăm că aceasta reprezintă o "utilizare corectă" și neangajantă în domeniul legilor copyright a oricărui material protejat prin drepturi de autor, așa cum este prevăzut în legislația națională, europeană și internațională (ex.: secțiunea 107 din Legea drepturilor de autor din SUA, Directiva UE, DIRECTIVA (UE) 2017/ 1564 și Legea nr. 8/1996 privind drepturile de autor și drepturile conexe, actualizată – Art. 35, lit. f).

Excepție fac cazurile materialelor publicitare plătite (marcate cu: ”Publicitate” sau ”(P)”), acolo unde răspunderea juridică asupra textelor/fotografiilor aparțin în totalitate clientului nostru.

Dacă doriți să utilizați materiale protejate prin drepturi de autor de pe acest site în scopuri proprii, care depășesc utilizarea corectă, trebuie să obțineți permisiunea de la proprietarul drepturilor de autor.