facebook difuzoare.jpg

Facebook ar putea intra anul acesta în rândul giganţilor din domeniul tehnologiei care au în portofoliu dispozitive inteligente. Google, Apple, Amazon şi alţii oferă spre vânzare cel puţin un tip de difuzor inteligent. Facebook, care este unul dintre cei mai mari devoratori de date personale, nu putea lipsi din această nişă.

Conform unor surse apropiate companiei, citate de mai multe publicaţii din Statele Unite şi Taiwan, Facebook va lansa anul acesta, cel mai probabil în luna iulie, două difuzoare inteligente. Dispozitivele au numele de cod „Aloha” şi „Fiona”, nume pe care nu este obligatoriu să le poarte şi după lansarea oficială. Acestea nu vor semăna din punct de vedere al opțiunilor a modului de utilizare. 

Prima dintre ele, va avea un touchscreen de 15 inci, ceea înseamnă ca va fi destul de mare şi de grea. În afara comenzilor date prin intermediul ecranului, aceasta va fi dotată, bineînţeles, cu funcţii sociale care integrează aplicaţiile Facebook şi Facebook Messenger. De asemenea, probabil ca diferenţiator care să încerce să justifice un preţ mai mare, „Aloha” va dispune de tehnologie de recunoaştere facială şi vocală pentru securizarea dispozitivului. Prin prisma ecranului mare, o presupunere fondată ar fi faptul că acest difuzor va facilita convorbirile video prin intermediul Facebook Messenger.

Publicitate - continuă să navighezi
Continuă să citești

Despre „Fiona”, difuzorul mai mic, nu există foarte multe informaţii. Se pare că acesta că nu va fi dotat cu un ecran, urmând să funcţioneze pe baza comenzilor vocale, cu ajutorul unui asistent vocal precum Siri sau Alexa.


Drepturi de autor și renunțarea la răspundere juridică

Site-ul Observatorul Prahovean (www.observatorulph.ro) conține, pe lângă fotografiile și materialele produse de jurnaliștii noștri, materiale protejate prin drepturi de autor a căror utilizare nu a fost întotdeauna autorizată în mod expres de către deținătorul drepturilor de autor.

În concordanță cu misiunea noastră, aceea de a asigura dreptul la informare al cetățenilor, considerăm că aceasta reprezintă o "utilizare corectă" și neangajantă în domeniul legilor copyright a oricărui material protejat prin drepturi de autor, așa cum este prevăzut în legislația națională, europeană și internațională (ex.: secțiunea 107 din Legea drepturilor de autor din SUA, Directiva UE, DIRECTIVA (UE) 2017/ 1564 și Legea nr. 8/1996 privind drepturile de autor și drepturile conexe, actualizată – Art. 35, lit. f).

Excepție fac cazurile materialelor publicitare plătite (marcate cu: ”Publicitate” sau ”(P)”), acolo unde răspunderea juridică asupra textelor/fotografiilor aparțin în totalitate clientului nostru.

Dacă doriți să utilizați materiale protejate prin drepturi de autor de pe acest site în scopuri proprii, care depășesc utilizarea corectă, trebuie să obțineți permisiunea de la proprietarul drepturilor de autor.