Publicitate - continuă să navighezi
Continuă să citești

google-chrome-ad-blocker.jpg

Tehnologia de blocare a reclamelor intruzive a fost activată în Google Chrome. Aşa cum avertiza încă de anul trecut, Google a început din 15 februarie să blocheze în propriul browser web reclamele considerate intruzive.

Clasificarea reclamelor ca acceptabile sau intruzive a fost realizată de o structură numită Coalition for Better Ads, din care fac parte atât companii de tehnologie, precum Google şi Facebook, dar şi unele dintre cele mai importante instituţii de presă.

Popup-urile, prestiţialele (reclamele care se încarcă înaintea conţinutului şi-l acoperă), reclamele care acoperă mai mult de 30% din ecran, clipurile video cu sunet care pornesc singure – sunt câteva dintre tipurile de reclame care sunt acum blocare în Chrome, atât pe desktop, cât şi pe mobile.

Un site care afişează una sau mai multe reclame din categoriile considerate intruzive, va avea blocate toate reclamele, inclusiv cele acceptabile.

De asemenea, nu se ţine cont de reţeaua care livrează reclamele, iar acestei reguli se supun inclusiv reclamele furnizate de Google. Cu alte cuvinte, şi site-urile care au reclame prin AdSense  sau DoubleClick se pot trezi cu reclamele blocate, dacă cel puţin una dintre acestea încalcă noile reguli.

Utilizatorii vor lua contact cu noua funcţie prin intermediul, ironic, al unui pop-up. Când va ajunge pe un site pe care Chrome blochează reclamele, va fi afişat un pop-up care va oferi opţiunea blocării sau afişării reclamelor considerate intruzive.

Primele regiuni în care va începe să funcţioneze noul sistem de blocare a reclamelor din Chrome sunt Statele Unite şi Europa de Vest, acestea constituind focusul coaliţiei până acum.

 


IT&C
  • Vineri, 20 Aprilie 2018
  • De Georgiana Kelemen

Cum blochezi reîncărcarea tab-urilor în Chrome

Dacă ai foarte multe tab-uri deschise în Chrome și obișnuiesc să se reîncarce fără nici un fel de intervenție din partea ta, ar fi bine să înveți cum blochezi reîncărcarea tab-urilor. Google Chrome vine...

Publicitate - continuă să navighezi
Continuă să citești