dislike.jpg

Facebook a confirmat că testează în prezent o funcţie prin care utilizatorii îşi pot exprima dezacordul cu privire la anumite comentarii. Deşi reprezintă cea mai apropiată funcţie de un „dislike”, opţiune cerută de mulţi ani de un număr mare de utilizatori, butonul prin care utilizatorii îşi pot exprima dezaprobarea este valabil doar pentru comentarii, nu şi pentru postările normale.

Plasat pe aceeaşi linie cu „Like” şi „Comment”, butonul „Downvote” nu are rolul opus al butonului „Like” şi nu face o diferenţă de apreciere între cele două funcţii – aşa cum este cazul pe Reddit unde se stabileşte astfel popularitatea unui subiect sau a unui comentariu.

În schimb, „Downvote” este un instrument prin care utilizatorii îşi pot exprima dezacordul cu o anumită afirmaţie şi, eventual, să raporteze la Facebook comentariul respectiv şi să specifice motivul pentru care acel comentariu ar trebui eliminat.

Publicitate - continuă să navighezi
Continuă să citești

Deşi are deja o facilitate similară, ce poate fi accesată dintr-un meniu contextual implementat în aşa fel încât să nu atragă prea mult atenţia, Facebook vrea ca prin noua abordare să genereze o implicare mai activă a utilizatorilor care să contribuie la eliminarea comentariilor nepotrivite.

Varoval new thermo services Contact Varoval new thermo services

Această abordarea ar putea ridica întrebări legate de cenzura pe care reţeaua socială, eventual la cererea unui regim opresiv, o poate impune în anumite cazuri şi în anumite regiuni ale lumii.

În prezent, butonul „Downvote” este testat pe un număr limitat de comentarii publice la postări ale unor pagini. Acesta poate fi observat doar de 5% dintre utilizatorii de Android din Statele Unite.

Sursa: News.ro


Drepturi de autor și renunțarea la răspundere juridică

Site-ul Observatorul Prahovean (www.observatorulph.ro) conține, pe lângă fotografiile și materialele produse de jurnaliștii noștri, materiale protejate prin drepturi de autor a căror utilizare nu a fost întotdeauna autorizată în mod expres de către deținătorul drepturilor de autor.

În concordanță cu misiunea noastră, aceea de a asigura dreptul la informare al cetățenilor, considerăm că aceasta reprezintă o "utilizare corectă" și neangajantă în domeniul legilor copyright a oricărui material protejat prin drepturi de autor, așa cum este prevăzut în legislația națională, europeană și internațională (ex.: secțiunea 107 din Legea drepturilor de autor din SUA, Directiva UE, DIRECTIVA (UE) 2017/ 1564 și Legea nr. 8/1996 privind drepturile de autor și drepturile conexe, actualizată – Art. 35, lit. f).

Excepție fac cazurile materialelor publicitare plătite (marcate cu: ”Publicitate” sau ”(P)”), acolo unde răspunderea juridică asupra textelor/fotografiilor aparțin în totalitate clientului nostru.

Dacă doriți să utilizați materiale protejate prin drepturi de autor de pe acest site în scopuri proprii, care depășesc utilizarea corectă, trebuie să obțineți permisiunea de la proprietarul drepturilor de autor.