zuckenberg.jpg

Facebook va schimba modul prin care sunt promovate postări ale companiilor, publicitarilor și mass-media, făcându-le mai puțin vizibile, relatează BBC.

 

Mesajele acestora ar urma să își piardă din proeminență în favoarea mesajelor pe care le publică utilizatorii simpli, după cum a anunțat Mark Zuckerberg.

După modificarea algoritmului de rankare, Facebook ar trebui să arate mai mult ca o comunitate, în care prietenii să discute mai multe teme de interes, decât ca un panou cu ştiri la care utilizatorii să privească pasiv.

Vor fi vizibile mult mai multe postări personale ale prietenilor, indiferent că este vorba de actualizări text, fotografii sau filmări. Zuckerberg este de părere că interacţiunea activă dintre prieteni reprezintă viitorul pe termen lung pentru Facebook.

 

Creatorul rețelei online spune că își asumă astfel responsabilitatea de a contracara fenomenul fake-news, prin care informații false se viralizează pe internet, și că vrea să încurajeze mai multă interacțiune între membrii comunității Facebook,  așa cum se întâmplă în prezent în cadrul grupurilor strânse, compuse din persoane cu preocupări comune.

Pierzători vor fi publisherii, site-urile de ştiri şi diversele afaceri, care-şi vor vedea vizibilitatea şi conversiile prăbuşindu-se după modificarea de algoritm. Cel mai mult vor avea de pierdut entităţile care au investit resurse importante pentru generarea de conţinut care să creeze engagement pe Facebook.

Modificările vor intra în vigoare în următoarele săptămâni.

 

 

IT&C
  • Luni, 22 Ianuarie 2018
  • De Georgiana Kelemen

Facebook vrea să dai note surselor de știri

În cea mai recentă postare pe Facebook a CEO-ul Mark Zuckerberg este detaliat un nou proiect menit să micșoreze posibilitatea interacțiunii cu surse de știri false. Încercând din nou să paseze o...