Facebook a promis în primăvară un nou News Feed şi încă nu l-a livrat tuturor utilizatorilor. Ieri, şi-a reafirmat convingerea că acesta va fi mult mai util decât alternativa din prezent şi a prezentat o funcţie care te va face să descoperi mai mult din conţinutul creat de prieteni
La evenimentul de ieri, de la sediul Facebook din California, compania a anunţat ceea ce numeşte story bumping. Mai precis, este o funcţionalitate care va face ca mesajele mai vechi să apară din nou în fluxul tău, dar doar dacă nu ai trecut peste ele o dată. De asemenea, algoritmul de afişare se va folosi şi de numărul de distribuiri, like-uri şi comentarii, notează The Verge.
Facebook şi-a regândit strategia după ce Chris Cox, vicepreşedintele reţelei responsabil de produse, a remarcat că nu regăseşte în fluxul său o poză de-ale unui prieten. El a investigat problema şi a descoperit că ea apare în flux, dar e mult prea jos şi el n-a derulat suficient în pagină. Echipa de ingineri a început astfel să construiască module noi de promovare a mesajelor şi acestea sunt incluse în noul News Feed.
Primii utilizatori care au testat noul News Feed au spus că e foarte bun, sustine Lars Backstrom, inginer manager la Facebook, iar aceştia sunt cu 5% mai predispuşi să interacţioneze cu alţi utilizatori şi cu 8% mai dispuşi să interacţioneze cu o pagină de brand. Procentul cel mai mare a fost remarcat în ceea ce priveşte parcurgerea fluxului, sunt cu 13% mai multe şanse ca utilizatorii să urmărească mai multe poveşti.
sursa: realitatea.net