1-143.png

Facebook a recunoscut că o persoană importantă din conducerea companiei a angajat o firmă de PR pentru a afla informaţii despre omul de afaceri George Soros şi a submina astfel criticii companiei prin asocierea lor cu Soros, potrivit The Guardian.

Ellio Schrage, şeful departamentului de comunicare şi politici, care urmează să părăsească compania, şi-a asumat responsabilitatea pentru angajarea Definers Public Affairs într-un memoriu publicat prima oară de TechCrunch. 

După ce Soros a caracterizat Facebook şi Google ca fiind „ameninţări la adresa societăţii” într-un discurs la Forumul Economic Mondial de la Davos în ianuarie 2018, Facebook a cerut Definers să îl cerceteze pentru că voiau să afle „dacă are o motivaţie financiară”.

Publicitate - continuă să navighezi
Continuă să citești

Ulterior, când o nouă organizaţie denumită Freedom From Facebook a criticat practicile companiei privind intimitatea utilizatorilor, Definers „a aflat că George Soros finanţa mai mulţi membri ai organizaţiei” şi „a pregătit documente pe care le-a distribuit presei pentru a arăta că nu este vorba despre o mişcare spontană”.

Varoval new thermo services Contact Varoval new thermo services

Sursa: Digi24.ro

Ciprian Pap
Jurnalist din 2007. A început în presă scrisă, a făcut TV, dar l-a fascinat online-ul. Din 2008, face parte din echipa Observatorul Prahovean și, din 2009, se ocupă intens de dezvoltare web, el fiind cel responsabil de ”problemele” site-ului dar și de noutățile tehnice și de aspect pe care le vedeți pe Observatorulph.ro.
De același autor

Drepturi de autor și renunțarea la răspundere juridică

Site-ul Observatorul Prahovean (www.observatorulph.ro) conține, pe lângă fotografiile și materialele produse de jurnaliștii noștri, materiale protejate prin drepturi de autor a căror utilizare nu a fost întotdeauna autorizată în mod expres de către deținătorul drepturilor de autor.

În concordanță cu misiunea noastră, aceea de a asigura dreptul la informare al cetățenilor, considerăm că aceasta reprezintă o "utilizare corectă" și neangajantă în domeniul legilor copyright a oricărui material protejat prin drepturi de autor, așa cum este prevăzut în legislația națională, europeană și internațională (ex.: secțiunea 107 din Legea drepturilor de autor din SUA, Directiva UE, DIRECTIVA (UE) 2017/ 1564 și Legea nr. 8/1996 privind drepturile de autor și drepturile conexe, actualizată – Art. 35, lit. f).

Excepție fac cazurile materialelor publicitare plătite (marcate cu: ”Publicitate” sau ”(P)”), acolo unde răspunderea juridică asupra textelor/fotografiilor aparțin în totalitate clientului nostru.

Dacă doriți să utilizați materiale protejate prin drepturi de autor de pe acest site în scopuri proprii, care depășesc utilizarea corectă, trebuie să obțineți permisiunea de la proprietarul drepturilor de autor.