fbpx

1-143.png

Facebook a recunoscut că o persoană importantă din conducerea companiei a angajat o firmă de PR pentru a afla informaţii despre omul de afaceri George Soros şi a submina astfel criticii companiei prin asocierea lor cu Soros, potrivit The Guardian.

Ellio Schrage, şeful departamentului de comunicare şi politici, care urmează să părăsească compania, şi-a asumat responsabilitatea pentru angajarea Definers Public Affairs într-un memoriu publicat prima oară de TechCrunch. 

După ce Soros a caracterizat Facebook şi Google ca fiind „ameninţări la adresa societăţii” într-un discurs la Forumul Economic Mondial de la Davos în ianuarie 2018, Facebook a cerut Definers să îl cerceteze pentru că voiau să afle „dacă are o motivaţie financiară”.

Ulterior, când o nouă organizaţie denumită Freedom From Facebook a criticat practicile companiei privind intimitatea utilizatorilor, Definers „a aflat că George Soros finanţa mai mulţi membri ai organizaţiei” şi „a pregătit documente pe care le-a distribuit presei pentru a arăta că nu este vorba despre o mişcare spontană”.

Sursa: Digi24.ro

Contactează Redacția Observatorulph.ro pe WhatsApp la: 0726.221.596 - doar text, foto și video.
Ciprian Pap
Jurnalist din 2007. A început în presă scrisă, a făcut TV, dar l-a fascinat online-ul. Din 2008, face parte din echipa Observatorul Prahovean și, din 2009, se ocupă intens de dezvoltare web, el fiind cel responsabil de ”problemele” site-ului dar și de noutățile tehnice și de aspect pe care le vedeți pe Observatorulph.ro.
De același autor

negativ-media.jpg
Creator de conținut online
comunicare[@]negativmedia.ro