amy dolly.jpg

Amy "Dolly" Everett, o fetiță de 14 ani din Australia, imaginea firmei de retail Akubra, și-a pus capăt zilelelor în urma unor mesaje primite pe Facebook.

 

Tatăl fetiței spune ca voia să „scape de tot răul din lume”, dar că nu va ști niciodată ce „durere și ce gol imens a lăsat în urmă”. Într-o postare pe Facebook, acesta i-a invitat la înmormântare pe cei care au hărțuit-o. „Dacă oamenii care cred că au făcut o glumă bună și cei care se simt mai bine când îi hărțuiesc și îi agresează pe alții văd această postare, vă rog să veniți la înmormântare ca să vedeți cu ochii voștri consecințele devastatoare pe care le-ați creat”, a scris Tick Everett.

Amy Everett era imaginea uneia dintre cele mai cunoscute firme de retail australiene și participase, la vârsta de 8 ani, într-o campanie de promovare a pălăriilor fabricate de companie.

Tragedia a readus în discuție efectele negative ale rețelelor sociale asupra tinerilor și numărul în creștere de sinucideri ale adolescenților din cauza hărțuirilor la școală sau în mediul online.

 

Facebook cere ca toți utilizatorii rețelei să aibă minimum 13 ani și nu permite înregistrarea conturilor celor sub această vârstă. Însă potrivit unui studiu realizat de The Social Age, aproximativ 59% dintre copii folosesc o rețea de socializare mai devreme de vârsta de 10 ani. Acestora le este foarte ușor să mintă în legătură cu anul nașterii lor și să își facă conturi pe Facebook sau Instagram, mai ales dacă părinții nu le supraveghează activitatea pe internet sau cred că rețelele de socializare sunt inofensive pentru cei mici.

 

IT&C
  • Luni, 22 Ianuarie 2018
  • De Georgiana Kelemen

Facebook vrea să dai note surselor de știri

În cea mai recentă postare pe Facebook a CEO-ul Mark Zuckerberg este detaliat un nou proiect menit să micșoreze posibilitatea interacțiunii cu surse de știri false. Încercând din nou să paseze o...