aboneaza-te la ziarul fara reclame

Publicitate - continuă să navighezi
Continuă să citești

lift-salina-slanic_2d1ba.jpg

După accidentul produs recent în galeria de acces în Mina Unirea, când un microbuz înțesat cu turiști străini s-a răsturnat, rezultând rănirea acestora, observatorulph.ro a cerut explicații conducerii Salrom, proprietarul și administratorul salinei Slănic.

Recent, observatorulph.ro a dezvăluit că, de aproape patru ani, Salrom preferă să plătească bani grei unei firme pentru transportul turiștilor cu microbuze în Salina Slănic, deși liftul implicat într-un incident în august 2014 a fost reparat, însă nimeni nu-și asumă responsabilitarea reintroducerii în funcțiune.

Detalii aici: Reacția transportatorului al cărei microbuz s-a răsturnat în Salina Slănic: ”Vă salutăm!”.Firma aparține familiei unui inspector ISCTR

Observatorulph.ro a solicitat explicații din partea conducerii Salrom, care susține, într-o adresă publicată la finalul articolului, că nu a identificat până acum niciun producător de lifturi care să poată executa investiția.

Mai mult, contractul cu firma de transport persoane din Păulești a fost reînnoit luna trecută, astfel încât accesul turiștilor se va face în continuare cu microbuzele, valoarea noului contract depășind 1,3 milioane de lei.

Observatorulph.ro a solicitat în data de 2 aprilie conducerii Salrom să precizeze ce masuri au fost luate după accidentul petrecut în Salina Slanic, unde un microbuz plin cu turiști s-a răsturnat:

”Va rugam sa precizati daca firma Griro Transport va mai efectua curse si in ce conditii? Care este valoarea contractului in vigoare incheiat cu Griro Transport? Cand expira contractul? Va rugam sa precizati stadiul reparatiilor/inlocuirii lifturilor de acces pentur turisti devenite nefunctionale din 2014?”

Răspunsul conducerii Salrom din 18 aprilie:

Adresa SNS nr. 2552_18.04.2018-page-001.jpg


Publicitate - continuă să navighezi
Continuă să citești