Mai mulți ploieșteni ne-au sesizat că, la avizierul blocului, unde este afișată întreținerea, pe luna august figurează diverse sume de plată pentru apa caldă. În condițiile în care de la 1 august Ploieștiul a rămas fără acest serviciu, oamenii se întreabă, pe bună dreptate, cum este posibil așa ceva?
”Am aflat cu stupoare că am de plătit apă caldă pe luna august, deși eu nu am beneficiat de acest serviciu, ca și ceilalți ploieșteni de la bloc” este doar unul dintre numeroasele mesaje primite pe această temă, la redacție.
În cazul de față, este vorba de sume de plată pentru apa caldă cuprinse între câțiva lei până la 49 de lei, pentru un apartament.
Observatorul Prahovean a consultat mai mulți administratori de bloc, care au explicat ce s-a întâmplat.
”Sumele provin din faptul că fostul operator de termoficare a facturat mai târziu consumul aferent perioadei 26 iulie-1 august, respectiv în septembrie. În cazul meu, Am primit FacturA pe 7 septembrie. Așadar, vorbim de consumul de apă caldă din ultimele zile înainte de oprirea furnizării, care nu au fost cuprinse în factura pentru luna Iulie” a declarat pentru Observatorul Prahovean Aurel Răileanu, administrator de bloc.
În cazul celor care au constatat că au de plătit sume mai mari pentru apa caldă la întreținerea aferentă lunii august există o altă explicație.
Este vorba de o problemă de soft, reclamată firmele care citesc de la distanță contoarele de apă caldă.
Astfel, întreținerea pe luna august afișată acum la acele blocuri conține, de fapt, consumul de apă caldă din lunile anterioare, când serviciul a funcționat, dar nu a fost facturat.
Eterna și inseparabila frăție dintre furnizorul de termie (apă caldă) și Ista .
Dormiți liniștiți ploieșteni , ANPC v-a luat-o înainte !