Prahovenii despre Direcția de Sănătate Publică: de la „nu răspunde nimeni la telefon, îmi este jenă cu așa funcționari”, până la „o adunătură de inutili”

4

Observatorul Prahovean continuă seria materialelor prin care este redată fidel percepția oamenilor cu privire la comunicarea și colaborarea cu instituțiile statului, plătite din bani publici să deservească cetățeanul. Astăzi, Direcția de Sănătate Publică. O instituție care, în plină pandemie, dincolo de niște comunicate de presă remise pe site, este o dezamăgire la capitolul comunicare cu cetățeanul. Și asta, din nou, în condițiile în care DSP este una dintre instituțiile cheie în actuala criză sanitară.

Recenziile adunate pe Google nu sunt deloc favorabile Direcției de Sănătate Publică Prahova. Oameni infectați cu COVID sau contacți, ignorați complet în urma apelurilor date la DSP.

Redăm câteva dintre comentariile lăsate de prahoveni despre această instituție pe cel mai mare motor de căutate online:

Andrei Ilie: „Trebuie să ieșim din izolare și de zile sunăm, dar nimeni nu are plăcere să răspundă, de ce ați mai pus numere de telefon?”

George Bitiescu: „26 de apeluri în 4 ore. Nimeni nu răspunde.”

Valentin Ioniță: „Cele mai proaste servicii oferite. Pe lângă faptul că îți răspund la telefon după șase ore, când răspund la telefon îți vorbesc în ultimul hal, te jignesc pe față”.

Claudiu Adrian: „Ceva controale faceți pe la Ploiești și prin orașele mari din Prahova? Nu știu dacă ați aflat, dar suntem în valul 4”.

Raluca Tudose: „Sun, sun și iar sun și nimeni nu răspunde! Interes 0 față de noi! Tipic celor de la conducere…asta e țara în care trăim! Rușine, de tot râsul!!!”

Maria Fercu: „Oricât ai suna, nu răspunde nimeni. Îmi este jenă cu asemenea funcționari, sunt plătiți din banii noștri. Mă întreb ce fac, cu ce se ocupă?”

Acatrin Acatrini: „Am vrut să nu dau nicio steluță dar…nu puteam posta comentariul. Aș fi dorit să vorbesc cu cineva de la DSP, dar îmi este imposibil. (…) Aveți program până la 16.30. Oare mai respectă cineva cetățeanul?”

Cristian Alexe: „Au 100 de numere de telefon pe site la care nu răspunde nimeni, niciodată. O adunătură de inutili!”

Tavi Tavi: „Șpăgari!”

Monica Irimia: „ Amabilitate zero!”

Alexandru Petrescu: „Direcția? În care direcție?”

 

Ai imagini sau informaţii care ar putea deveni o ştire? Trimite-ne un mesaj la numărul 0785 075 112 pe WhatsApp sau Signal.

Vreau să mă abonez la serviciul de mesagerie WhatsApp - Trimite un mesaj pe Whatsapp cu textul VREAU SĂ MĂ ABONEZ la numărul de telefon la 0785 075 112

4 COMENTARII

  1. Hm… ati postat numai comentariile negative. Dar stie cineva din cei care au o parere atat de proasta despre DSP, care sunt atributiile acestei institutii si CÂȚI salariați au trebuit sa raspunda non-stop, 24 ore din 24, 7 zile din 7, de la inceputul pandemiei, la telefon ?!? Incep cu cu comentariul dlui Ilie si voi spune ca, din cate stiu eu, nu trebuie sa anunti pe nimeni cand iesi din izolare sau carantina ! Ti se spune, cu ocazia anchetei epidemiologice (care da, uneori cred ca s-a facut la destule zile dupa confirmare, dar asta din cauza numarului imens de pozitivi care nu au catadicsit sa se vaccineze sau macar sa respecte cele mai elementare norme de protectie sanitara !!!) cat trebuie sa stai in casa, pe cine trebuie sa suni in caz de nevoie, cat timp ai la dispozitie ca sa-ti iei concediul medical de la medicul de familie.
    Articolul mi se pare scris cu iz tendentios, cam in tonalitatea cu care se afirma pe un post TV ca DSP sunt sinecuri pentru amantele si pilele unor sus-pusi.
    A fost uitat articolul si interviul (filmat) cu fostul director, dnul Dr.Bogdan Nica, la call-centerul DSP, la inceputul pandemiei ?? Numai prin interventia CJ s-a putut reloca serviciul call-center , iar acum are program 8-16, nu non-stop…
    Am vazut si la PSD (si la toate partidele aflate, la un moment dat, in opozitie) : cel mai usor e sa critici !!! Dar, cand e vorba de facut ceva ….mai greu ….

    • Buna ziua domnule DAN ,
      Am o intrebare , retorica . Sunteti cumva/intamplator domnul doctor DAN DECEBAL TEODOR -DEPARTAMENTUL DE SANATATE PUBLICA DSP PRAHOVA?
      Va spun ca nu ai cum sa nu ai numai comentarii negative .
      Care sunt atributiile acestei institutii?
      Stiti cum se fac anchetele epidemiologice?Ce ton folosesc angajatii ?
      Aveti cunostinta ca au fost situatii cand s-a iesit din carantina, fara sa deranjeze cu intrebari DSP si nu si-au primit concediul medical deoarece DSP nu A TRIMIS/EMIS decizia de carantinare medicului de familie decat dupa alte 2 saptamani.
      Nu cred ca ar trebui sa nu comentam /sa laudam ca, un fost director DSP actualmente director SJUP platit din bani publici si alti incompetenti de la Consiliul Judetean platiti din bani publici, au relocat/infiintat un CALL-CENTER .
      Va spun toate cele prezentate de mai sus in cunostiinta de cauza,incepand de duminica 21 noiembrie am o comunicare cu DSP Prahova daca nu ar fi de plans este de tot rasul.
      Voi prezenta intr-un comentariu cum am fost sunata de DSP care habar nu aveau sau nu le-a pasat de situatia prezentata de mine si in scris catre DSP.
      Multi dintre noi trecem prin niste situatii complicate si nu sunam la DSP sau criticam pentru ca nu avem alta treaba.
      De facut ceva eu cred ca nu noi contribuabiliii trebuie sa facem ci cei care sunt platiti din bani publici .

      Voi trimite un comentariu in care voi relata cum se fac anchetele epidemiologice .

      Numai bine va doresc.

  2. Buna ziua,
    Duminica 21 noiembrie mama -82 de ani a fost adusa cu salvarea la SJUP de la un Centru Medical din Baicoi pentru investigatii urmare a unei sangerari/deshidratare,etc..
    Era internata la centrul respectiv din data de de 8 noiembrie, platind la internare 300 lei test PCR care din fericire a fost negativ.In intervalul 29 octombrie -9 noiembrie mama a fost testata de 2 ori cu rezultat negativ.
    Sunt sunata de la SJUP ca, mama are COVID si este infectata cu Clostridium difficile –bacterie nozocomiala, numita si bacteria ucigasa .Este transferata la spitalul de Boli Infectioase pentru tratament .
    Luni nu m-a sunat nimeni de la DSP,nu a raspuns nimeni la nici un numar de telefon si intr-un final am reusit sa vorbesc cu cineva de la CALL CENTER.
    Nu am vrut sa pun intrebari la care ar fi trebuit sa stiu raspunsul , am vrut sa intreb si sa anunt daca se stie ca la un centru medical unde sunt internati batrani pentru ingrijiri paleative este posibil sa fie un focar COVID.
    Raspunsul a fost nu deoarece ancheta epidemiologica o fac cei de la centru si o trimit DSP. Cei din centru nu au nici un interes sa declare cazuri de COVID sau sa se afle ca sunt cazuri in centru.DSP-ul nu se implica, nu-l intereseaza ca parintii si bunicii nostrii pe banii nostrii sunt imbolnaviti datorita faptului ca nu se respecta nici o regula de igiena .Scuze este o regula ” accesul este interzis in centru pe perioada pandemiei vizitatorilor/apartinatorilor.”
    In urmatoarea zi sunt sunata de o doamna care nu avea nume si mi s-a adresat „Buna ziua de la DSP, sunteti doamna…….”.
    „Buna ziua, am raspuns .Da eu sunt,va ascult.”
    Pe scurt doamna de la DSP isi facea treaba adica ancheta epidemiologica,fara sa verifice toate informatiile pe care ulterior constat ca le avea in sistem.
    Avand acelasi domiciliu cu mama, care a fost depistata pozitiv COVID, trebuia sa intru in carantina doar pentru simplu fapt ca figuram in sistem cu aceiasi adesa .
    La inceputul convorbirii doamna era foarte nervoasa pe parcurs expilcandu-i situatia a schimbat tonul si a gasit si toate informatiile referitoare la mama.
    Am rugat-o sa informeze factorii de decizie din DSP de situatia prezentata astfel incat sa se faca o ancheta la acel centru .
    Nu vreau sa fac rau unei persoane doresc sa fac bine catorva zeci de oameni bolnavi,BATRANI si familiilor acestora astfel incat sa nu mai sufere parintii/bunicii nostrii .
    De ce avem atatea cazuri, de ce mor oamenii ?
    Pentru ca nu intereseaza pe nimeni,pentru ca unii fac bani pe durerea noastra, pentru ca nu mai exista OAMENI .
    Ma intreb toti cei care isi bat joc de parintii si bunicii nostrii sunt sau au ramas ORFANI??
    Sunt multe de spus dar astept un raspuns de la DSP Prahova urmare a unei sesizari in scris.(in termen de 30 de zile ca sunt coplesiti de situatia pandemica)

    Multumesc si va doresc numai bine.

  3. Stimata dna Gabriela, nu stiu la cine faceti referire, nu sunt persoana in cauza … parerea mea este insa ca nu trebuie generalizat numai dupa niste cazuri individuale. Presupun ca se intampla si greseli, ca apar si nemultumiri, e normal … dar nu este corect sa nu vedem si celelalte aspecte. Tot aici, pe siteul atat de bine informat al Observatorului Prahovean, am citit de avalansa de cazuri Covid si am citit despre probleme pe care le-a avut intreg sistemul de sanatate. Si mi-am amintit ca o fosta guvernare PNL (cu ministru al sanatatii in persoana dlui Nicolaescu) dorea desfiintarea (!?) directiilor de sanatate publica, pe care le considera inutile. Acum, cu ocazia pandemiei, au fost bune DSP-urile ?
    Multa sanatate !

Lasă comentariul tău. Click AICI

Comentariul tău
Numele tău