Experiența neplăcută a unui părinte care și-a dus copilul la Bazinul Vega să facă înot: ”Femeia de serviciu mi-a transmis că antrenorul nu vorbește cu mine pentru că nu i-am dat 20 de lei!”

0

Un cititor ne-a relatat experiența neplăcută pe care a avut-o încercând să-și înscrie copilul, o fetiță de șase ani, la o grupă de înot de la Bazinul Vega administrat de CSM Ploiești.

”Am sunat de zece ori la CSM Ploiești, dar nu m-a lămurit nimeni ce trebuie să fac”

Inițial, părintele a sunat de mai multe ori la CSM Ploiești pentru a se interesa despre condițiile de înscriere, programul de funcționare și cine sunt antrenorii de înot, fără succes însă.

”Cred că am dat vreo zece telefoane la CSM, de unde am primit numai informații contradictorii. Ba că nu se fac grupe, ba că e vacanță, ba că e copilul prea mic, ba că nu e salvamar. Pur și simplu nu se dorește atragerea copiilor către înot de clubul patronat chiar de primărie. Am trecut peste lipsa de comunicare de la telefon și, vinerea trecută, în jurul orei 16:00, m-am prezentat la bazinul Vega” povestește cititorul nostru.

După ce a achitat taxa de intrare, atât pentru el, cât și pentru fetița sa, ploieșteanul a cerut să discute cu unul dintre antrenorii de serviciu.

”Mi-a stat inima când am văzut că o bagă în bazin fără aripioarele de înot”

După 30 de minute de așteptat, timp în care nimeni nu a venit să-i explice ce are de făcut, părintele și-a echipat fetița în costum de baie, inclusiv cu aripioare de înot, pentru că era prima dată când ajungea într-un bazin cu apă adâncă.

”Fetița mea a așteptat, timidă, pe marginea bazinului, să o bage cineva în seamă. După zece minute a venit la ea un domn care bănuiesc că era antrenor, pentru că nu am avut cum să-l cunosc și personal, deși mi-aș fi dorit. Primul gest a fost să-i scoată aripioarele și să o pună în bazin cu o placă. Fetița mea a mai făcut înot la un bazin particular, dar în piscine cu apă mică, așa că, vă spun sincer, mi-a stat inima când am văzut scena!” povestește cititorul.

Părintele susține că atât timp cât fetița sa a stat în apă, nu s-a ocupat nimeni de ea.

”Am văzut cât era de dezamăgită. La ieșirea din bazin am fost la vestiare să o schimb, într-o aglomerație de nedescris, fără uscător de păr, în condiții improprii” își amintește ploieșteanul.

”În loc să stea de vorbă cu mine, antrenorul mi-a cerut bani prin intermediul femeii de serviciu”

Înainte să plece, părintele i-a cerut femeii de serviciu să-i transmită antrenorului că vrea să vorbească personal cu antrenorul, iar aceasta s-a întors cu un mesaj care l-a lăsat mască.

”Femeia de serviciu mi-a transmis că antrenorul a zis că nu i-am plătit ora! Habar nu aveam care e procedura pentru că, repet, nimeni nu mi-a oferit nicio informație. I-am dat fetiței 20 de lei, cât mi-a spus femeia de serviciu că este tariful, iar copila a intrat pe marginea bazinului și i-a pus pe masa antrenorului, apoi am plecat cu un gust amar. Evident, nu am primit niciun bon sau chitanță, dar nu asta m-a deranjat cel mai mult, cât atitudinea” a fost mesajul cititorului.

Acesta susține că după acest episod neplăcut își va duce fetița înapoi la bazinul privat să continue să ia lecții de înot.

”Chiar dacă este mai scump, măcar acolo sunt condiții, iar antrenorii își fac treaba. La bazinul Primăriei Ploiești acest lucru nu este posibil, chiar dacă activitatea clubului este plătită din banii noștri!” a precizat cititorul nostru.

 

 

Lasă comentariul tău. Click AICI

Comentariul tău
Numele tău