fbpx

autostrazi-678x381.jpg

Observatorulph.ro a stat de vorbă cu Laurențiu Neagu, tânărul care organizează în cadrul campaniei ”România vrea autostrăzi” din 15 martie un protest inedit în centrul Ploieștiului intitulat ”Petrecere”. Acesta îi invită pe ploieșteni vineri, de la ora 15:00, să traverseze continuu pe trecerea de pietoni din fața Catedralei Sfântul Ioan Botezătorul timp de 15 minute, în semn de protest nu doar pentru lipsa autostrăzilor, ci și față de infrastructura rutieră precară a Ploieștiului.

Reporter: Cum ți-a venit ideea de a organiza un astfel de protest la Ploiești?

Laurențiu Neagu: Am fost inspirat de îndemnul lui Ștefan Mandachi, dar și de vestele galbene. Eu actualizez hărți pentru o companie olandeză și am avut proiecte în Franța, unde m-am întâlnit la tot pasul cu ei.

Publicitate - continuă să navighezi
Continuă să citești

Câți crezi că vor răspunde apelului tău la protest?

Câți simt că vor ceva pentru o schimbare.

Ce le transmiți autorităților locale?

Dacă tot fac schimb de experiență cu țări din Vestul Europei să culeagă ce este mai bun acolo. Acea experiență să nu reprezinte doar un prilej de concediu. Un oraș bogat cum este Ploieștiul merită mai mult decât ceea ce este în prezent.

15 motive pentru a protesta la Ploiești:

  1. Avem străzi în Ploiești care arată ca după operațiunea Tidal Wave.
    2. Avem intersecții unde nu există semaforizare și accidentele sunt un ,,must".
    3. Avem treceri de pietoni unde cei în scaun cu rotile și mamele care își plimbă copiii în căruț trebuie să facă adevărate manevre de cățărat.
    4. Intrarea dinspre comuna Bucov este o adevărată rușine pentru Ploiești, sensul giratoriu demn de cascadorii râsului.
    5. Intrarea de pe DN1 în Ploiești de la Metro o adevărată aventură. 
    6. Fluidizarea traficului în zona de sud a orașului lipsește cu desăvârșire, asta până când (câți ani nu știm) va fi construit ,,Podul de Lemn".
    7. Deschiderea pasajului subteran din Bariera Sud care ar fi salvat viețile celor care s-au stins pe trecerea de pietoni și montarea camerelor de supraveghere în el pentru prevenirea altor incidente. 
    8. Pe centura de vest la intersecția DN1 cu drumul care leagă Ploieștiul de comuna Buda să fie construită o intersecție cu pod și 2 sensuri giratorii. 
    9. Asfaltarea străzilor de pământ care există din belșug în anumite cartiere ale orașului Ploiești. 
    10. Construirea unei rețele ADEVĂRATE de piste pentru biciclete. Căci mersul cu bicicleta este un sport extrem în orașele din România. 
    11. Bandă specială pentru autobuz ( Recunosc că infrastructura rutieră a orașului Ploiești nu prea ne permite acest lucru dar încercarea moarte n-are).
    12. Montarea unor sisteme luminoase de atenționare la nivelul trecerilor de pietoni unde riscul de accidente este de peste 50 % ( bariera Sud).
    13. Montarea unor camere radar pe străzile care sunt ușor confundate cu circuitul de la Nürburgring. Așa nu o să mai aveți ocazia să vă plângeți de poliția care stă la pândă. 
    14. Construirea autostrăzii Ploiești - Brașov cu toate spațiile de servicii necesare.
    15. Construirea drumului expres Ploiești - Siret. După cum știți drumul până în orașul Buzău este o adevărată provocare și aventură din cauza lipsei centurilor ocolitoare a satelor. Accidente soldate cu zeci de morți (Valea Călugărească, Loloiasca, Bucov și nu numai).

Informeaza-te inainte de a cumpara o casa

Contactează Redacția Observatorulph.ro pe WhatsApp la: 0726.221.596 - doar text, foto și video.

Comentează cu profilul tău de Facebook