Vești proaste pentru angajații administrațiilor financiare prahovene. |n urma reorganizării Agenției Naționale de Administrare Fiscală, Direcția Generală a Finanțelor Publice Prahova va rămâne cu 25 de posturi în minus pe ștatul de plată, și așa insuficient pentru volumul mare de muncă.
Valul de disponibilizări din sistemul bugetar se mută din ograda Poliției în cea a Direcției Generale a Finanțelor Publice Prahova. Reogranizarea Agenției Naționale de Administrare Fiscală, valabilă de la 1 iulie, vine cu vești proaste pentru angajații fiscului prahovean. Pentru a se încadra în cerințele ANAF-ului, conducerea Direcției Generale a Finanțelor Publice Prahova a fost obligată să taie 25 din posturile pe care le are în prezent. „Cu toții știam că se vor face reduceri de posturi, însă noi deja avem un deficit de personal. Practic, vineri dimineață, am aflat că din numărul de 817 posturi au mai rămas 792 de posturi la nivelul Direcției Generale a Finanțelor Publice Prahova. Aceeași situație s-a întâmplat la aproape toate direcțiile județene din țară”, ne-a declarat Aurel Fănică, liderul sindical al angajaților din cadrul Direcției Generale a Finanțelor Publice Prahova. Conform reprezentanților Direcției Generale a Finanțelor Publice Prahova, cei cu care se va discuta, în primă instanță, despre disponibilizări sunt angajații care se află în prag de pensionare și intenționează să opteze pentru acest lucru. „Noi am propus un ștat de funcții nou, adaptat la acest număr care ne-a fost repartizat. Va trebui să afișăm lista cu aceste posturi vacante în urma reorganizării și fiecare dintre cei care primesc preaviz vor fi puși să opteze pentru un astfel de post. Nu avem, însă, suficiente, conform noii organigrame, așa că, în principal, am stat de vorbă cu angajații care și-au exprimat dorința de a ieși la pensie și îndeplinesc aceste condiții. Chiar și așa, tot nu acoperim cele 25 de posturi tăiate”, a mai adăugat Aurel Fănică, liderul sindical din cadrul DGFP Prahova. |n condițiile date, Direcția Generală a Finanțelor Publice Prahova va funcționa, începând cu 1 iulie, cu un deficit de personal de aproximativ 10%.