Patru metri de săpătură, 40 de milioane de lei vechi. Atât i-a cerut operatorul Apa Nova unui ploieştean pentru un branşament de canalizare.
Client Apa Nova: „Mi-au cerut un preţ enorm pentru un branşament!”
Adrian Cernat, un ploieştean care locuieşte pe strada Udrişte Năsturel, a încercat să se branşeze la reţeaua de canalizare a oraşului, însă preţul cerut de operatorul Apa Nova i s-a părut exagerat. „Înainte de Paşte am auzit că se va asfalta strada şi am făcut tot efortul să mă branşez la canalizare. Timp de trei zile am alergat între Primăria Ploieşti şi societatea Apa Nova. S-a făcut o măsurătoare şi mi-au cerut 43 de milioane de lei vechi pentru 4 metri de săpătură. Mi s-a părut extraordinar de mult, mai ales că pe alte străzi s-au făcut racordările gratuit. Pentru că nu am avut banii pe care mi i-au cerut cei de la Apa Nova, nu m-am branşat, iar strada a fost asfaltată. Vă daţi seama că următorul deviz ar fi şi mai mare, asta dacă s-ar mai permite spargerea unei străzi proaspăt asfaltată”, ne-a decvlarat cititorul nostru.
Apa Nova: „Clientul a renunţat din motive financiare”
De partea cealaltă, Apa Nova ne-a transmis următorul punct de vedere:
„Dl Adrian CERNAT din Ploieşti, a solicitat la Apa Nova Ploieşti, prin adresa nr 2541/20.04.2011, realizarea unui racord de canalizare. În aceeaşi zi, adică în data de 20.04.2011, Apa Nova Ploieşti a primit, pe fax, acordul Direcţiei Tehnic Investiţii din cadrul Primăriei Municipiului Ploieşti de realizare a racordului în regim de urgenţă. De asemenea, în aceeaşi zi, Apa Nova Ploieşti a elaborat devizul ofertă al racordului, care a fost estimat la valoarea totală de 3.983,20 lei (procentual din valoarea devizului 51 % reprezintă contravaloarea lucrărilor de săpătură şi componenta hidraulică, 25 % refacerea carosabilului de către subcontractantul Apa Nova Ploieşti şi 24 % TVA). Pentru urgentarea realizării racordului, serviciul clienţi al Apa Nova Ploieşti a contactat telefonic clientul şi i-a comunicat valoarea lucrării, solicitându-i, de asemenea, să achite un avans de 50% din valoarea estimativă a devizului ofertă, în condiţiile în care ar fi fost de acord cu acesta. Clientul ne-a informat însă că renunţă la solicitarea de a i se realiza racordul la canalizare din motive financiare”.
Dacă sunteţi nemulţumiţi de tarifele şi serviciile oferitze de Apa Nova Ploieşti scrieţi-ne pe adresa redactie@observatorulph.ro cu datele dvs. de contact.
- Publicitate -
Apa Nova a cerut unui ploieştean 40 de milioane de lei vechi pentru un branşament de canalizare!
Data:
Cum ți se pare subiectul?
Urmărește Observatorul Prahovean pe canalul de social media preferat
Ai un pont?
Trimite-ne un mesaj pe WhatsApp la 0785 075 112
Sondaj Observatorul Prahovean
Provocarea Observatorul Prahovean
Doctor bun
- Publicitate -
Antreprenori de succes
- Publicitate -
- Publicitate -