Cris-Tim Family Holding SRL este firma care, în 2023, s-a clasat pe locul al șaptelea în topul celor mai mari companii din Prahova, potrivit Termene.ro. Compania a fost înființată în anul 2000 și are un număr mediu de angajați de 2.031, în creștere cu 1% față de anul anterior.
Cifra de afaceri: 1,012 miliarde lei
Profit: 66,6 milioane lei
Număr de angajați: 2.031
Obiectul de activitate: Fabricarea produselor din carne
Acționar majoritar este Rangeglow Limited (99,97%).
Cris-Tim este o afacere construită cu pasiune de familia Timiș în anul 1992. Pornind de la un simplu chioșc și dezvoltându-se prin muncă, tenacitatea și seriozitatea soților Cristina și Radu Timiș, compania este acum unul dintre cei mai importanți producători de mezeluri, ready meal și lactate, din România – numele acesteia fiind însăși garanția calității produselor oferite.
„De peste 30 de ani, scriem zi de zi, una dintre cele mai cunoscute povești de succes din businessul românesc. Obiectivul nostru, mai puternic ca niciodată, este de a continua să oferim produse emblematice, de o calitate excepțională, care să aducă valoare, atât partenerilor noștri, cât și comunităților din care facem parte.
Povestea noastră de succes nu ar fi fost posibilă fără parteneriatele durabile consolidate de-a lungul timpului, alături de angajamentul pentru excelență al angajaților, furnizorilor și clienților noștri, uniți într-o misiune comună.
Consider că brandurile performante și companiile puternice, cu tradiție, trebuie să fie capabile să se reinventeze mereu, să înțeleagă și să anticipeze, atât nevoile consumatorilor, cât și obiectivele clienților și colaboratorilor, investind și inovând în permanență pentru a rămâne relevanți.
Respectarea valorilor fundamentale – coloana vertebrală și ADN-ul organizației
Respectarea valorilor fundamentale – coloana vertebrală și ADN-ul organizației – reprezintă unul dintre cele mai importante elemente pentru o dezvoltare durabilă pe viitor.
În calitate de lider de piață a numeroase divizii de bunuri de larg consum, cum ar fi carnea procesată, mâncărurile gata preparate sau lactatele, principala noastră responsabilitate este de a continua să deservim comunitățile din care facem parte în cel mai responsabil și sustenabil mod, contribuind la un mediu mai sănătos, mai curat și etic pentru generațiile viitoare.
În plus, fiind deținători ale unora dintre cele mai puternice și recunoscute portofolii de mărci, cu care milioane de consumatori din întreaga lume interacționează zilnic, așteptările și standardele cu privire la ceea ce producem și modul în care producem, sunt mai mari ca oricând.
Prin onestitate și transparență, promisiunea noastră fermă este că vom continua mereu să oferim comunităților pe care le deservim același nivel de pasiune și excelență în tot ceea ce facem”, se arată în prezentarea companiei.
Sursa: Termene.ro, cristim.ro.
Cum ți se pare subiectul?