Programul de transport călători pentru ruta Sinaia- Comarnic-Adunați -Talea- Breaza – Câmpina -Ploiești va fi afișat în fiecare stație din localitățile menționate. Câștigătorii Lotului 1 care operează pe aceste trasee sunt Asocierea Dan Sepsi SRL (Lider) – C&I Grup International (Asociat) – Grup Atyc SRL (asociat).
Orarul microbuzelor va fi afișat în toate stațiile, prin decizie a Consiliului Județean Prahova, în acord cu asocierea de firme care se ocupă de transportul în comun pe acest segment de drum.
Concret este vorba despre traseele 501a Ploiești – Câmpina – Comarnic -Sinaia, 507a Câmpina- Breaza Adunați, 502 a Ploiești -Câmpina -Breaza, 504 Talea -Breaza -Câmpina, 506 Câmpina-Breaza, 502 c Ploiești -Câmpina, 507 a Câmpina-Breaza – Adunați, 506 Câmpina-Breaza și 501 a Ploiești -Câmpina- Comarnic -Sinaia.
Decizia a fost luată pentru ca navetiștii și elevii care circulă pe aceste rute să știe cu certitudine care este graficul pe care șoferii trebuie să îl respecte.
Citește și: 30.000 de lei amendă pentru transportatorii care asigură traseul Ploiești – Câmpina. Sancțiunea a fost dată pentru nerespectarea programului curselor
Vă reaminim, din cauza nerespectării graficului stabilit de CJ Prahova, la finalul săptămânii trecute, asocierea de firme care a câștigat licitația pe acest traseu a fost sancționată cu o amendă de 30.000 de lei.
„Am aplicat o amendă de 30.000 de lei liderului de asociație, chiar dacă firma care nu și-a respectat programul a fost Grup Atyc SRL. Cursele pe acest traseu trebuie asigurate din jumătate în jumătate de oră, așa cum este prevăzut în contract. Astăzi, n.red. 12 februarie) voi avea la sediul CJ o întâlnire cu operatorii de transport de pe această rută pentru a găsi o rezolvare, astfel încât persoanele care ciculă pe acest traseu să nu mai aibă de suferit din cauza nerespectării graficului”, a precizat Cristian Apostol, vicepreședintele CJ Prahova.
PROGRAM_TRANSPORT_PLOIESTI_CAMPINA
Să verifice aspru pe toate traseele atît dimineața cât și seara,ei au licitat un orar și anumite tarife,însă ei fac ce vor că au sprijin politic.Se va lăsa fără licențe multe trasee.,noi le plătim lor impertinenta și salariul.
Pana la urma tot o singura masina este la 06.30 din Campina spre Ploiesti si mai nou, mergem și în picioare, cea de la 07.00 vine plina pana la bisericuță și nu mai ia oamenii.Halal program…
Din comentariu Dvs. Reiese ceva cu subînțeles…Ori mergeți în picioare ori rămâneți pe jos…Cel mai indicat este pentru șoferi este sa respecte legea și câtă capacitate are microbuzul atât sa ia…in funcție de Nr de locuri!!! Ce rămâne jos sa aștepte următorul!! Daca vine că de ce….daca nu vine că nu a venit!!! Munca cu omul e pact cu diavolul!
Nu stiu cum a reusit axest grup de firme sa castige licitatia….se cunosc prea bine aceste aspecte.Cert este ca nu se respecta legislatia rutiera si microbuzele nu indeplinesc conditiile de transport in comun,din punct de vedere tehnic este jalnic si cu toate acestea autoritatile inchid ochii la aceste aspecte,in plus aceste societati nu indeplinesc numarul de microbuze necesar pentru numarul de persoane care folosesc acest tip de transport.