Cine este de vină pentru moartea suporterului? Condiţii inumane de transport ale CFR

0
tren

Tot mai mulţi suporteri ai Petrolului, care au călătorit cu garnitura de tren închiriată de Asociaţia Lupii Galbeni de la CFR, deplâng condiţiile inumane de transport.

Moartea lui Octavian Tatomir, suporterul Petrolului Ploieşti, în urma unui accident de tren, în drum spre Supercupă, ridică mari semne de întrebare. Mai mulţi membrii ai galeriei au povestit reporterilor observatorulph.ro circumstanţele producerii accidentului mortal. “Era infernal de cald în tren! Pur şi simplu simţeai că nu ai aer! Căutam cu toţii ferestre sau uşi deschise ca să putem respira. Octavian a încercat să deschidă mai mult uşa vagonului numărul patru, când s-a dezechilibrat şi a căzut. Am încercat să tragem semnalul de alarmă, dar nu a funcţionat niciunul din apropiere. Abia când am strigat la ceilalţi suporteri din faţă, s-a tras semnalul de la vagonul doi şi a frânat trenul. Se poate verifica asta pentru că distanţa dintre locul unde a căzut Octav şi cel unde a oprit garniture era foarte mare. Vreau să precizez că nu au existat jandarmi care să păzească uştile trenului, aşa cum se obişnuia la deplasări”, ne-a transmis unul dintre suporterii care au făcut deplasarea în capitală cu trenul respectiv.

Comunicatul CFR despre incident

 CFR Calatori informeaza ca in jurul orei 17.15, intre localitatile Prahova si Crivina din judetul Prahova, un pasager a cazut din trenul special comandat pentru transportul suporterilor echipei FC Petrolul Ploiesti de la statia Ploiesti Sud la statia Bucuresti Obor. Grupul de suporteri a fost insotit pe parcursul calatoriei de  catre politisti si jandarmi. Semnalul de alarma a fost tras de suporterii aflati in proximitate, iar dupa oprirea trenului, la fata locului au ajuns echipe de la serviciile de ambulanta, Politie si Jandarmerie. CFR Calatori ofera intregul sprijin tuturor organelor de cercetare abilitate pentru clarificarea circumstantelor in care s-a produs caderea din tren a pasagerului. Trenul era format din patru vagoane etajate, cu o capacitate suficienta pentru a transporta in conditii optime pe cei aproximativ 500 de suporteri. Mentionam ca trenul a fost special pus in circulatie, in baza unui contract incheiat intre CFR Calatori si Asociatia suporterilor “Lupii Galbeni”. Trenul a ajuns in Gara Bucuresti Obor cu o intarziere de 43 de minute.

 

*Contactează Redacția Observatorulph.ro pe WhatsApp la: 0726.221.596

Publică aici opinia ta

Comentariul tău
Numele tău