Zeci de pasageri care intenționau să petreacă Paștele în Germania au rămas la sol, pe aeroportul Otopeni, după ce Wizz Air ar fi vândut mai multe bilete decât locuri disponibile. Compania neagă și spune că, din cauza unor probleme tehnice, a fost nevoită să înlocuiască în ultimul moment aeronava cu una mai mică.
60 de români au petrecut Paștele în aeroport, după ce s-au trezit că nu mai au loc în avionul care au fi trebuit să îi ducă spre Germania. Situația a generat un adevărat scandal. Oamenii acuză compania low-cost că le-a stricat sărbătorile din cauza faptului că a vândut mai multe bilete decât capacitatea aeronavei.
„Sunt pe drumuri, am și oul la mine. Mi-am luat și oul să ciocnesc în avion și n- am apucat să urc”, a mărturisit un bărbat, citat de digi24.ro.
Compania aeriană neagă acuzele. Motivul pentru care s-a ajuns la o astfel de situație îl reprezintă niște defecțiuni tehnice, care au dus la schimbarea aeronavei cu una de dimensiuni mai mici, au precizat reprezentanții Wizz Air, care a mai adăugat că păgubiții vor putea să-și reprogrameze zborul sau pot cere returnarea banilor pe bilet.