Operatorul Termo Ploiești a fost sancționat de ANPC pentru lipsa serviciului de call center la începutul lunii noiembrie.
Măsura a fost dispusă în urma unei reclamații a Uniunii Asociațiilor de Proprietari Ploiești.
Pe data de 7 noiembrie 2022, UAP Prahova a depus la sediul SC Termo Ploiești de la Brazi o notificare prin care aducea la cunoștința conducerii de atunci ca în 48 de ore să înființeze un call center, pe fondul nemulțumirilor din rândul ploieștenilor racordați la sistemul centralizat de încălzire.
Conducerea nu a luat în serios notificarea, iar după expirarea termenului de 48 de ore, UAP a sesizat Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului și a demarat o acțiune în instanță.
Potrivit uapph.ro, nici în prezent situația nu este întocmai ca cea impusă de ANPC, call center-ul de la Termo Ploiești nefuncționând în regim non-stop, ci la două schimburi.
Observatorul Prahovean a încercat să obțină mai multe informații cu privire la valoarea sancțiunii, însă Ion Iordăchescu, Comisar sef al Comisariatului Regional pentru Protectia Consumatorilor Regiunea Sud Muntenia, nu a dat curs solicitării venite din partea reporterului ziarului.