Observatorul Prahovean a publicat cazul unui client al Vodafone din Prahova, căruia compania i-a restricționat accesul la serviciile de telefonie mobilă, deși avea abonamentul plătit în avans. Vodafone a reacționat și și-a cerut scuze public, invocând probleme de ordin tehnic.
Un cititor al Observatorul Prahovean, abonat al Vodafone, susține că s-a trezit cu serviciile telefonice suspendate pentru neplată, deși avea în contul de client suficienți bani dați în avans pentru plata abonamentului timp de cel puțin o lună.
Incidentul s-a petrecut pe data de 12.10.2022, când bărbatul a primit un mesaj de avertizare din partea Vodafone că îi vor fi suspenda serviciile pentru neplată.
Citește și Raiffeisen Bank, BCR și Vodafone, amendate pentru încălcarea securității datelor cu caracter personal
„Am primit mesaj de la Vodafone pe data de 12.10.2022 că mi se vor restricționa apelurile dacă nu achit abonamentul. Avem în cont 15.45 lei, iar abonamentul meu este de 9 lei/lună.
La finalul mesajului, scria: Evită restricționarea serviciilor și achită astăzi factura în valoare de -15.45 lei.”, susține cititorul nostru.
Știind că există bani în contul său, bătrânul s-a consultat cu familia și s-a liniștit, neluând în seamă mesajul. După câteva zile, însă, s-a trezit că nu mai poate efectua apeluri.
”Am stat de vorbă cu copiii, le-am explicat și m-au liniștit. Nu am băgat în seamă, fiind vorba de o sumă în minus, adică ei au să-mi dea bani mie, nu eu lor, și am mers mai departe.
De obicei, când plătesc o factură las mai mulți bani în cont, tocmai ca să nu mă trezesc că îmi taie gazele, apa, curentul sau telefonul dacă uit.
Citește continuarea aici Pățania unui abonat Vodafone din Prahova. S-a trezit cu telefonul suspendat pentru neplată, deși avea bani în contul de client
La solicitarea redacției noastre, reprezentanții Vodafone au transmis următorul punct de vedere:
”Restricționarea serviciilor furnizate clientului s-a datorat unor probleme de ordin tehnic pe care colegii noștri s-au străduit să le remedieze în cel mai scurt timp posibil și pentru care ne cerem scuze.
Îi asigurăm pe clienții noștri că depunem toate eforturile pentru îmbunătățirea platformelor noastre, astfel încât să prevenim astfel de situații pe viitor”.